![]() |
Iemand wel eens adertjes weg laten laseren?
Dat vroeg ik me af... ik wil het zelf misschien wel laten doen, maar vroeg me af of je iemand daar ervaring mee heeft en wat het kostte en of het daarna terugkwam ofzo..
|
Heb er wel eens van gehoord.
Is dat dan op je been? Of ergens anders...ik weet niet meer precies wat het is. |
ik heb het op mijn gezicht en op me benen ook een beetje maar ik vind vooral mijn gezicht een probleem, die benen interesseren me niet zo
|
Owja..geloof dat ik het al wel weer weet:)
nee nooit meegemaakt..sorry maar succes ermee :) |
ik niet, maar ik vraag me af of je het echt over adertjes hebt, of over die rode puntjes? (spinnetjes). of stel ik nu een domme vraag?:o
|
ja allebei heb ik ze wel eigenljik, maar het is toch allebei veroorzaakt door een zwak adervaatje
|
hoe ziet da eruit dan? :s
|
Het lijkt me sterk dat het terugkomt, aangezien bij een bypass de aderen die ze ergens anders terugplaatsen niet vervangen worden.
|
Een vriendin van me heeft het en gaat het laten weghalen. Het kost zo'n 300 à 400 euro, niet niks dus. Zij heeft een dunne huid en door de zon springen die adervaatjes dus als ze niet oppast kunnen ze terugkomen en is het voor niets geweest ... Meer weet ik er ook niet van. Succes ermee!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |