Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vraag & Aanbod (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=24)
-   -   [Gez] kamer in Leeuwarden (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1192235)

dark princess 31-05-2005 18:36

[Gez] kamer in Leeuwarden

Ik sta al ingeschreven bij kamernet, maar het schiet helaas nog niet echt op allemaal :(.

Ik zoek een kamer in Leeuwarden, die hopelijk voldoet aan dit:
- op fietsafstand van NHL (Rengerslaan) en CHN
- niet duurder dan 220 euro inclusief per maand
- internet aanwezig in de kamer
- minimaal 12 m2
- niet al te veel mensen waar ik toilet, badkamer en keuken mee moet delen
- beschikbaar per 1 augustus 2005 of 1 september 2005

Misschien dat iemand hier een kamer weet? Of tips heeft voor andere sites waar kamers voor leeuwarden op staan die wel aan mijn 'eisen' zouden kunnen voldoen?

Alsvast bedankt :)

x-spekkie-x 31-05-2005 20:27

Mijn kamer komt vrij :o
Maar hij voldoet niet aan jouw eisen. Misschien voor iemand anders.

Prijs: 290 inclusief (betaal ik, misschien verhoogt ie de huurprijs iets)
Kamer: 22m2 met inbouwkastjes aan 1 kant (zeer handig) en ramen die open kunnen (ook zeer handig ;))
Huisgenoten: 5 anderen. Daarvan gaan er ook een aantal weg dus het voordeel is dat je eventueel met vrienden in hetzelfde huis kan.

Ligging: De Ruyterweg
* supermarkten cambuurplein om de hoek (aldi, lidl, super de boer)
* snackbar om de hoek
* bushalte letterlijk voor de deur (3x per uur, lijn 2), lijn 37 om de hoek, maar die rijdt maar 1x per uur.
* station is ong 10 minuten fietsen of 10 minuutjes met de bus
* centrum is ong 10 minuten fietsen
* Alle hogescholen op ongeveer 10 minuten fietsafstand (CHN, NHL, Van Hall)

Kamer:
* kleur: lichtgeel/zalmig, mag geverfd worden, maar moet weer in de originele staat terug als je eruit gaat
* oppervlakte: 7m x 3,2 m
* inbouwkasten aan een 3,2 m zijde. (boven: 8 kastjes, 2 planken, en onder 2 schuifkastjes met een 'aanrecht' erboven)
* lamellen en rolgordijn aanwezig
* vloerbedekking aanwezig
* kamer op de eerste verdieping
* rustigste kamer van het huis, dwz er zit niemand naast (behalve de badkamer).

Huis:
* in totaal 6 mensen
* 1 ruime badkamer met douchecabine, wastafel en toilet (1e verdieping)
* normaal formaat keuken met eettafel, oven, magnetron, tosti-ijzer (begane grond)
* wc op de begane grond
* gezamenlijke stofzuiger en wasmachine (koelkast is er momenteel niet, omdat iedereen zijn eigen koelkast heeft)
* internet is niet aanwezig, ik heb zelf wireless ADSL, maar ik ga natuurlijk het huis uit
* kabeltv aanwezig (8 euro per kwartaal)

Als iemand interesse heeft: PM.

Kamer kan eventueel al per 1 juli gehuurd worden.

MB 01-06-2005 00:33

Ik wil niet lullig overkomen ofzo, maar ik heb me ook aangemeld bij kamernet voor een kamer in Leeuwarden. Maar ikw eet dus pas half juli of ik wordt aangenomen en er dus ga wonen.

Maar ik wordt dus helemaal doodgegooid met kamers, daar kan je toch gewoon op reageren, gaan kijken en hem nemen? Of ligt dat aan mij?

x-spekkie-x 01-06-2005 04:52

Kamernet heeft de nare eigenschap dat het heel populair is ;) Ik heb vorig jaar ook een kamer proberen te zoeken met kamernet, maar dat is me niet gelukt.
Reden: een deel van de kamers valt al af vanwege de locatie (vrijheidswijk), de oppervlakte (te klein), of de prijs (te hoog). Als je dan wél reageert, dan krijg je óf geen reactie terug (gebeurt heeel vaak) óf je moet meestal snel naar Leeuwarden komen om te kijken (ik woonde bij Rotterdam en kon dus niet zomaar heen en weer, dan was ik vaak te laat met kijken). Vaak doen ze het dan ook nog op basis van een kijkavond, en weet je dus helemaal niet of je de kamer krijgt.
Bovendien, als je jouw kamer op kamernet zet, krijg je zo'n 200-300 reacties!!! Ja, dan moet je filteren en val je dus vaak buiten de boot (n)

dark princess 01-06-2005 11:42

idd, wat x-spekkie-x zegt, als je een reactie stuurt (moet je trouwens voor betalen) krijg je vaak geen reactie terug of je krijgt terug dat je niet in aanmerking komt doordat er te veel reacties waren.

Wel jammer dat je kamer zo duur is :( het lijkt me een ontzettend leuke kamer! Maar ik krijg maar 230 euro stufi uitwonend, dus dat is wel heel erg jammer en ik ben niet van plan om bij te gaan lenen enzo.

Heel erg bedankt voor de reacties :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.