![]() |
Wie gaat er grote, lompe en zatte examenfeesten geven?
ik wel iig:)
(ik bedoel natuurlijk: hoe vier jij je DIPLOMA) |
Ikzelf niet, maar met de klas gaan we wel feesten, te beginnen morgen :)
|
Allemaal behalve niet. Er wordt voor de hele school een examenfeest georganiseerd (megafeest, vrienden en leraren), mijn ouders vinden het leuk om te bbq-en (familie). En verder ga ik nog naar allerlei kleine feestjes en ik zal zelf ook in een constante staat van feest verkeren.
|
Ik nodig familie uit voor een 'borrel'. Klasgenoten doen aan georganiseerde feesten maar ik geef de voorkeur aan een besloten feestje met alleen goede vrienden en hooguit een paar klasgenoten. Uiteraard zal er veel bier vloeien en flink gesmoked worden :)
|
ik weet het nog niet.. :)
zal denk ik wel feesie geven voor vrienden en familie enzo, :) |
Ik ga wel op bezoek bij iedereen, ik laat mn huis niet trashen doei.
|
ik vier donderdagavond mn verjaardag?
maar ik ga het alleen vieren met familie verder. al ga ik wel feestjes bezoeken! maar ik woon te ver weg van iedereen om een feest te geven |
Met een andere vriendin een feestje houden voor onze vrienden (die zelf bijna allemaal twee jaar geleden zijn geslaagd, niet voor klasgenoten dus).
En een avondje met familie. |
Ik heb op 'MEGAFEEST(EN)' gestemd. Ik wil iig 1 groot feest geven, wat niet in mijn huis kan want ik woon in Monnickendam en zowat iedereen moet uit Amsterdam komen en dan gaat er weer geen nachtbus terug en dat soort gezeik.
Dus nog even een locatie zoeken. Sowieso schijnt er ook nog een examenfeest op school te komen (of ik daar blij mee moet zijn is nog maar de vraag) en mama wil vast de dag van de uitslag uit eten oid. |
Ik heb op docenten gestemd (om wat lollig te doen :rolleyes: )
Maar nee ik ga ene kleine feest houden met me beste vriendinnen. :) Uiteten op mammies kosten :o |
Met vrienden hou ik zelf een BBQ en ik neem aan dat andere mensen wel examenfeesten houden. Zelf geef ik er geen, want het kost geld (en dat heb ik niet), je moet er de ruimte voor hebben (en dat heb ik niet) en ik woon in een rustige buurt met allemaal kleine kindertjes om mijn heen, dus ik wil geen harde muziek enzo opzetten wegens evt overlast.
|
MEGAFEEST(EN)
ofzo |
Ik heb thuis een feest voor familie etc. En ik hou een fuif voor vrienden enzo, dus dat worden 3 weken achter elkaar feesten. :cool:
|
met 2 vriendinnen houden we waarschijnlijk een tuinfeest voor vrienden/klasgenoten :). En m'n oom en tante en nichtjes komen nog een andere keer, misschien dat 'k dan ook nog wat vrienden uitnodig oid. (ze verwachten een groot feest geloof ik, en op dit moment zijn ze nog de enige gasten ;) :D )
|
Van mij hoeft het niet zo, heb al twee keer een diploma behaald en toen hadden mn ouders als verassing wel familie en vrienden uitgenodigd 's avonds op de dag dat ik hoorde dat ik geslaagd was :)
Maar of ze dat nu de derde keer ook weer doen, geen idee. Vorig jaar nog mn havo diploma gehaald en in dit schooljaar mn rijbewijs en toen kwam ook iedereen 's avonds :o Denk dat het een beetje meer besloten wordt, alleen de mensen waar ik veel mee om ga, vrienden en viendinnen, opa en oma, tante die ik vaak zie :) |
ik ga alle feestjes af en vier als ik eenmaal de uitslag weet dat en mn verjaardag nog...
|
niet.
ik ga wel ergens anders heen hoor. |
Ik trap morgen het einde van de examens af met vrienden en dan stevig zuipen, en dat zal komende weken alleen maar erger worden richting de echte examenfeesten :D
|
tja ik vier megafeesten met mijn vrienden, maar ik heb toch maar op mijn vrienden gestemt.
Er worden al iets van 4 feesten gegeven, dus er is nog maar 1 weekend vrij de komende 5 weken, ik kijk nog ff of ik dat plekje opvul of dat iemand anders dat al doet (of samen natuurlijk). Achja, eerst ff slagen dan kijk ik wel weer verder ;) |
naa ik feest wel als ik mijn master heb ;)
|
Ik ben de 20ste jarig, dus ik viet mijn examen samen met mijn verjaardag, zowel voor familie als vrienden (niet tegelijk, zometeen krijgen ze nog een slecht beeld van me :o) .
|
(y) Ik ga ook enkele feesten geven:) MET vrienden :D :cool:
Feesten till we drop!:D |
Ik geef vrijdag een feestje als afsluiting van 6 mooie jaren, daarnaast ben ik ook nog eens jarig...
|
Een paar vrienden van me geven een feest en we zullen ook nog wel een paar wilde dingen doen tijdens het uitgaan, daarnaast is er nog een school eindfeest. Genoeg te feesten dus :)
|
ik ga ook een feest geven, best wel groot, maar als ik niet slaag geef ik dat ook hoor.
|
Morgen aaf eerst BBQ op school :o , daarna gaan we naar een jonge uit de klas, die een feest geeft voor iedereen. Dat word waarschijnlijk flink 'drinken', 's ochtends met een kater wakker worden, 's middags de stad in ff rustig aan doen in de kroeg, en daarna stappen tot weer de volgende ochtend :)
|
party time :D met vrienden!
|
Met familie en vrienden, maar niet zo heel groot of zo:)
|
Wij hebben vanavond een feest op school. Het wordt een BBQ en we mogen vijf biertjes :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geef samen met een vriend bij mij thuis het eerste grote examenfeest :D op de dag van de uitslagen. een hoop vrienden van ons zijn in het verleden al geslaagd, die zijn er allemaal bij. verder nog een zooi gezellige mensen uit onze klas dus dat moet als het goed is gezellig worden. zondag erna komt de familie langs, het verplichte ritueel dus. daarna (en daarvoor waarschijnlijk ook wel) fulltime naar de klote (in de goede zin van het woord) denk ik...
|
ik ga vanavond zoo hard zuipen :o
en dan morgenochtend vroeg in de bus met ene brak hoofd op vakantie(y) |
gister wel uitgeweest, en ik ga ook wel n feestje geven, maar ook omdat ik over anderhalve week jarig ben, dus is eigenlijk meer voor mn verjaardag. er zijn al zoveel examenfeestjes.
|
Heb maar MEGAFEEST(EN) gestemd, want ik heb een combi.. vrienden, familie, buren, etc, allemaal op 1 groot feest, waar tegelijk mijn verjaardag wordt gevierd :) 25 juni is die dag, wordt gezellig!!
|
Kvier het samen met een vriend, er komen ong 100 vrienden van me en nog ong 50 familie/kenissen/leraren/buren etc.
Wordt echt een knalfuif!! (Moet ik wel nog ff slagen :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, duh, hij nodigt natuurlijk alleen z'n beste vrienden uit...
:rolleyes: |
Mmm,inclusief hockeyteam, collega's, klasgenoten etc. kom ik toch echt aan 100 man. En ja dat zijn allemaal vrienden, mensen die ik niet mag komen niet op mn feestje ;)
Op hoeveel mensen rekenen jullie dan ong met je feestje? PS Zal ik een lijstje posten? :p |
We zullen hier maar geen diepzinnige discussie houden over de banden die je kan hebben met mensen en wanneer mensen zich kwalificeren voor de titel 'vriend'.
|
(y)
|
Citaat:
|
Waarom gaat iedereen toch feesten en 'zuipen'? Is het niet iets belangrijker je te richten op een fatsoenlijk vervolg van je leven?
Ik vind het absoluut leuk om feesten te geven en af te gaan de komende weken, maar ik vind 'ja! vet zuipen!!!!' zo ontzettend dom. Just my 2 cents. |
chillen,zuipen,slapen,zuipen,chillen,slapen enz
|
Ik geef geen feest whatsoever. :) Mijn zusje ook niet. :)
|
Citaat:
|
met een vriendin een BBQ gewoon voor wat vrienden enzo stuk of 20 man...
Achtja en nu gewoon flink uit voordat de herkansingen beginnen want die zal ik wel nodig hebben :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |