![]() |
niet klaarkomen 1e keer?
Hoi
Ik en mijn vriendin hebben het pas voor het eerst gedaan, voor mij was dit de 1e keer. maar, na 45 minuten was ik nog niet klaargekomen. heel de tijd dan voelde het beter maar dan zakte het weer naar een tijdje. Is dit raar? |
Ik denk dat het te maken heeft met zenuwen en met het feit dat je graag klaar wilde komen de eerste keer. Gewoon blijven proberen, het komt vanzelf.
Dat het de eerste keer niet gebeurt is niet raar. |
Ah bedankt, het knaagde best wel aan me eigenlijk:)
|
gut toch:d
niks om je druk over te maken, waarschijnlijk lag het aan de zenuwen. je wil graag komen en daarom lukte het dus niet. en alst verder wel lekker was dan hoef je je eigenlijk toch nergens zorgen over te maken?:) |
Je mag jezelf een gelukkig man noemen, de meeste houden het niet langer dan een paar minuten vol de eerste keer!
|
hehehe :D
maar, het was wel lekker natuurlijk, maar soms voelde ik er niet echt veel van, hoe komt dit want ik bedoel van de meeste jongens hoor ik echt van damn! |
zal wel de zenuwen zijn, daar hebben wel meer mensen last van :rolleyes:
maar moet je hiervoor nu een nieuw account aanmaken ;) |
als er morgen gras uit je hoofd groeit was het waarschijnlijk raar
|
Citaat:
Ik had wel een oudere meer ervaren vriendin die me gerust stelde. Ik wou niet snel klaarkomen en toch me meisje behagen. Dat het afzakte was bij mij omdat ik begon te stressen omdat ik niet klaarkwam. Op zich helemaal niet erg hehe. Ik heb ook nooit meer zo lang aaneenschakeling doorgewipt hehe.. De volgende keer spoot ik der buikje onder en een half jaar... was ik meesterlijk ik ben nou een master professor :cool: neen ff serieus.... niks aan het handje, gewoon relaxen de volgende keer laten flowen... later word het lekker ;-) |
Citaat:
Je moet waarschijnlijk gewoon wennen aan een ander soort stimulatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De vriend van een vriendin had dat ook... kwam ook wel goed :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey
mn vriendin is nog nooid klaargekomen en ze is 17. mij lukt het ook niet om haar zo ver te krijgen. hebbe juliie nog tippies. mazzols ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Had je alcohol op, die dag al gemastrubeerd? Daar kan het aan liggen, zo niet dan moet je maar aan een ander denken als je bezig bent.
|
Citaat:
Da's toch fijn of niet? |
Citaat:
Ontopic. Ik ben blij voor je vriendin. :| En oefening baart kunst he. -_-' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |