![]() |
Eigenwijsheid
O, hoe zachtjes preekt de wind
zijn zachte klachten door je kleren maar droogt de tranen van een kind als troost, of om ons iets te leren O, hoe dom zijn zij die wind zo zwoegend toch willen trotseren snappen zij nog niet de hint dat niemand hem zal kunnen keren? |
heel erg mooi, heel sprekend en verbeeldend...
nu nog benieuwd naar jou betekenis... ga je ut halen? ikke kiele kiele :S heeeeel hard werken nog even |
Citaat:
Wauw! :eek: ....wat heb je dit mooi verwoord!...Waar de wind in een gedicht al gauw in cliché wordt geschreven maak jij er een heel orgineel prachtstukje van... (y) (y) (y) Liefs, Mariamne |
Oeeeeh...echt mooi!!
...zijn zachte klachten door je kleren... ...maar droogt de tranen van een kind... :) Ja, maakt mij blij. |
Het is dat iedereen altijd heel hard probeert het leven anders te laten lopen dan dat het hoort te lopen, en dat je eigenlijk gewoon moet toegeven.
Maargoed.. Ik ga het halen, eigenlijk heb ik het al gehaald! maar toch nog maar ff keihard leren voor die laatste examens, kwil wel goeie punten op mijn eindrapport :D Dikke kus en succes |
SUPERmooi!!!! echt heel origineel, kei goed flur!!
ik ga het ook halen, wil alleen 7s en 8en, ipv die 6jes..:) maarja dat zouden we allemaal wel willen idd.....:D de betekenis is trouwes ook heel mooi!! kuzz yf |
dromerig, wel poetisch verantwoord...persoonlijk spreekt het me niet aan maar het is ook een lees-gedichtje en geen voel-gedichtje denk ik...
|
goede woordkeuze (y)
|
mooooooooooi, Tjits :D
|
thnx
|
geweldigg!!! like always, zo leuk hoe jij je gediggies neer zet, altijd anders en apart en ja leukig gewoon:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43. |