Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   praten??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=119243)

vetje 06-06-2002 21:17

praten???

Hey mensjes!!!
k heb een probleem!! er loopt een jongen bij mij in de buurt en k vin hem heel erg leuk en hijs ook heel lief!!! hij zei dat hij mij ook wel leuk vind maaarrrrrrr we praten alleen maar met elkaar op MSN maar als we elkaar op straat zien zeggen we elkaar nog net gedag!!! hoe moet k nou met hem gaan praten?? k durf niej zo opeens naar hem toe te stappen!!! en hij is best wel verlegen!! weten jullie maybe een goede tip ofsow!! alvast thnxxx!!!
kus kus yvet!!!

Gothic 06-06-2002 21:46

vraag hem op msn of hij een keer naar jou toe wil lopen om te praten...

nare man 06-06-2002 21:53

Citaat:

Gothic schreef:
vraag hem op msn of hij een keer naar jou toe wil lopen om te praten...
'We staan allebei NU op en lopen naar buiten...na honderd meter moet je me zien'

:D

Tofke_H 06-06-2002 22:17

Als je hem de volgende keer tegen komt en dus hoi tegen elkaar zegt, vraag dan meteen, in een adem of hij eventjes tijd heeft. En je bent begonnen met een gesprekje. Denk op voorhand eerst FF na wat je gaat vragen/zeggen, zodat het gesprek niet meteen stil valt.
Of vraag op MSN of jullie niet een keer samen weg gaan. Weet ik veel wat doen, filmpje kijken, ergens gaan poolen,....

Mark 07-06-2002 10:15

Zeg hem ook eens hoe hij het zou vinden als jij allemaal telefoonnummers van jongens in je agenda had met foto's en dergelijke teksten. Dat zou hij ook niet leuk vinden. Zeg er ook bij dat je je zorgen maakt omdat je zoveel om hem geeft en hem absoluut niet wil verliezen. Dan maak je met positieve dingen duidelijk wat het probleem is. :)

vetje 07-06-2002 22:16

HEY HEY
k heb nog nix met hem maar k vind hem alleen heel erg leuk!!! snappie???!!!!
kuz kuz yvet
Citaat:

snowboarder schreef:
Zeg hem ook eens hoe hij het zou vinden als jij allemaal telefoonnummers van jongens in je agenda had met foto's en dergelijke teksten. Dat zou hij ook niet leuk vinden. Zeg er ook bij dat je je zorgen maakt omdat je zoveel om hem geeft en hem absoluut niet wil verliezen. Dan maak je met positieve dingen duidelijk wat het probleem is. :)

vetje 07-06-2002 22:17

hey hey
bedankt voor je reactie!!! maarre k ga het proberen maar k denk niej dat k dat durf want hij staat zowiezo altijd met een groep dusss.... snappie???
kuz kuz yvet
Citaat:

Tofke_H schreef:
Als je hem de volgende keer tegen komt en dus hoi tegen elkaar zegt, vraag dan meteen, in een adem of hij eventjes tijd heeft. En je bent begonnen met een gesprekje. Denk op voorhand eerst FF na wat je gaat vragen/zeggen, zodat het gesprek niet meteen stil valt.
Of vraag op MSN of jullie niet een keer samen weg gaan. Weet ik veel wat doen, filmpje kijken, ergens gaan poolen,....

Mark 07-06-2002 23:34

Volgens mij heb ik op het verkeerde topic gereageerd. :S

Dit was iig niet voor jou bedoeld. :)

Iig veel succes met het versieren van je kanjer!

Mark.

~Dark Voice~ 08-06-2002 23:59

Gewoon de stoute schoenen aantrekken en met hem gaan praten! Als hij je echt leuk vindt, vindt ie het vast niet erg als je opeens met hem gaat praten :)

Als je dat niet durft, dan moet je het onderwerp eens aansnijden op msn. Dan vraag je iets als: "Waarom praten we eigenlijk niet (zoveel) als we elkaar IRL zien?

Of iets in die richting.. Ik bedoel, als jullie echt zo goed met elkaar kunnen opschieten, kun je vast ook wel makkelijk met hem praten irl :)

vetje 09-06-2002 15:13

thnxx thanxx thnxx voor je goede moed in praten!! k ga het cker proberen, teminste dat van MSN dan!! hahah
ennuh k zag hem vanmiddag en toen hebben we elkaar wel weer gegroet!! maarre THNXXX!!!
kuskus yvet
Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Gewoon de stoute schoenen aantrekken en met hem gaan praten! Als hij je echt leuk vindt, vindt ie het vast niet erg als je opeens met hem gaat praten :)

Als je dat niet durft, dan moet je het onderwerp eens aansnijden op msn. Dan vraag je iets als: "Waarom praten we eigenlijk niet (zoveel) als we elkaar IRL zien?

Of iets in die richting.. Ik bedoel, als jullie echt zo goed met elkaar kunnen opschieten, kun je vast ook wel makkelijk met hem praten irl :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.