![]() |
Weerwolfspel #10 editie2
En hier gaan we verder :d
|
De laatste lijst:
1 hanneke~15 2 doezel 3 Skilly 4 Ymir 5 Spoonie 6 kwibus 7 TheRedArrow 8 balance 9 Egged 10 Tejay 11 Dukko 12 Hi 13 Femic (ziener) 14 ******** 15 Lilith blauw is opgehangen rood is opgegeten De weerwolven hebben tot morgenavond 1 juni 20:00 uur de kans om te bepalen wie ze op gaan eten, ook de tovenaar mag bepalen wie hij gaat beschermen. Zonder kleur. (N) |
1 hanneke~15
2 doezel 3 Skilly 4 Ymir 5 Spoonie 6 kwibus 7 TheRedArrow 8 balance 9 Egged 10 Tejay 11 Dukko 12 Hi 13 Femic (ziener) 14 ******** 15 Lilith blauw is opgehangen rood is opgegeten dat dus :p |
Pfff ik wist niet dat er een stemming was anders was het weer op die rare kwibus! Je hebt namelijk in elk spel de te duidelijke weerwolven en de niet duidelijke! Bij 1 ligt het er bovenop bij de ander niet. @ Traatje ik ben niet meer zo forumactief als vroeger sorry, de zin ontbreekt me om wat te posten en ja die topics, vroeger..... :o
Waren is hi een zij???? @Doezel bedankt voor je medeleven maar dit vrijwaart je niet hoor :evil: Toch is het een leuk spel. Jullie immer actief postende hi. |
Citaat:
|
Doezel, Balance & Egged als weerwolven?
Egged houdt zich stil, dus valt daardoor bij mij op. Doezel is me net weer ietsjes te actief. En het is een handig een fb erbij te hebben. |
Citaat:
Dan is die in ieder geval niet om over naar huis te schrijven :rolleyes: :p |
Als de volgende ronde geen wolf opgehangen wordt hebben de dorpelingen verloren he.
Onderhand doodgegooid met theorieën van TRA en consorten (Balance ?) begin ik hen steeds meer te verdenken - ze gooien zand in de ogen van de dorpelingen met hun onzinnige drogtheorieën: face it, nooit hadden ze gelijk ! Naast kamp TRA heb je dan nog een tweede potentiele roedel, met ******** en kwibus, die toch al een tijd worden beschuldigd door kamp 1. Tenslotte lijken er wat einzelgängers te zijn, waaronder misschien ik, maar ik kan mezelf natuurlijk niet ophangen. (; Concluderend lijkt het me dus zaak dat de dorpelingen de volgende ronde duidelijk kiezen voor een van de twee (drie) kampen en daar vervolgens een slachtoffer uit te kiezen. Ik weet nog niet zeker wie ik moet verdenken, zeker niet voor een gewichtige stemronde als die van morgen. Dus, speculeer raak, dorpelingen ! (Nou ja, dorp, het past met gemak in 1 huis nu.) |
En als we er nou ook voor zorgen dat er geen gelijkspel komt. :)
Anders kunnen de weerwolven weer de dorpeling kiezen. |
@Lilith: wat kan ik als fb meer in dit spel dan een lid?
|
Citaat:
|
:D (y)
*schiet spontaan in de lach* |
Citaat:
|
dus dan moet je moi NIET ophangen :p
mag de ziener(ja die is dood) eigenlijk ook stemmen ? :confused: |
Citaat:
of gewoon de weerwolven laten bannen :evil: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Tejay, waarom is het Balance en ik als één groep? :confused: |
Citaat:
Dat was EggeD die dat zei. Maar waarom vraag ik me ook af. blijkbaar omdat wij kwibus en ******** verdacht schijnen te maken :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu (uiteraard) niet meer. |
Ik ben benieuwd wie er dit keer uitgaat. Als ze net zo dom zijn als vorige keer is het een verdacht iemand van "ons".
Offtopic: Balance, je hebt email :bloos: |
Citaat:
|
En het is 8 uur. Ik ben benieuwd...
|
Citaat:
|
Citaat:
Hey, gij zijt ook nen Belg!. Ik heb ook weer eens iets door :D Goeie muzieksmaak ook trouwens :) |
Hij gaat al met Ieke :(.
Waar blijft die uitslag? :s |
Citaat:
Jaloers? :p |
Spoonie heeft gerend voor zijn leven maar de 3 weerwolven hebben uiteindelijk toch hun maaltje te pakken gekregen en opgesmikkeld!
1 hanneke~15 2 doezel 3 Skilly 4 Ymir 5 Spoonie 6 kwibus 7 TheRedArrow 8 balance 9 Egged 10 Tejay 11 Dukko 12 Hi 13 Femic (ziener) 14 ******** 15 Lilith blauw is opgehangen rood is opgegeten De dorpelingen hebben tot Donderdagavond 2 juni om 20:00 de tijd om te stemmen |
Prachtig :rolleyes: Ik vind dat het nu wel stilaan tijd wordt om samen te werken. Ik stel voor dat alle dorpelingen naar mij PB'en en dan overleggen we op wie we gaan stemmen. Maar dat mag niet zeker? :p
|
Een, voor de weerwolven, goeie keuze denk ik, want de dorpelingen staan weerom geen meter verder.
Zo zijn er nog 5 dorpelingen, waarvan een wolfsbane en een tovenaar (die denk ik de bedoeling van het spel niet goed snapt :) ) Het zal nu toch moeten gaan gebeuren hoor! Sleep die eerste weerwolf naar de slachtbank, of onderga allemaal het lot van de duisternis. Want dan zijn het weerwolven, en enkel weerwolven, die de macht hebben over leven en dood. Snel, nu het licht nog tussen de bomen priemt, stemt! En hang! En TRA, je bent zo weerwolf! Want met je dubbele relatie kan het niet anders dat je een dubbel leven leidt.. Beken! :) Offtopic: Oei, wist ook niet dat je Belg was! Vanwaar ben je? Oh, en waar studeer je? |
Citaat:
Ik ben er ook van overtuigd dat TRA een weerwolf is. |
Citaat:
Eerste persoon die ik aanwees als weerwolf verdomme! :p |
trouwens heb ik expres de cliché belgverwijzing achterwege gelaten :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoonie was juist één van de weinigen van wie ik zeker weet dat hij géén weerwolf is. Die wilde te graag verdacht zijn :p Nu heb ik dus echt geen idee meer. Nou ja, wel een beetje, maar ik durf het haast niet meer te vertellen want bij de vorigen zat ik er ook dik naast. |
Citaat:
Mooi en lief vanbuiten, doortrapt en vals vanbinnen.. Balance.. is weerwolf! :evil: |
Citaat:
Edit: Ik ga nu je email lezen. :o Wie de weerwolven zullen zijn? Ik denk dat degene die het minst posten het zijn, anders hadden ze gisteren wel beter uitgekeken en Iemier niet opgegeten. doezel, Skilly en ******** vind ik wel geschikte weerwolven. |
Er zijn al zat stillen weggestemd.
|
Citaat:
|
Ik ben er ook niet uitgestemd. :eek:
Oh en ik ben opzich best het type om uiteindelijk zo te kunnen lachen en te zeggen van "Haha jullie hadden me niet door", maar dat gaat helaas niet tot de mogelijkheden behoren. Weerwolf zijn is een luxe, moet je weten. |
Haha ik stil? Nu niet meer ben done met mijn examens.
Tot nu toe verdenk ik die ene meisje met de bambi avantar. Gewoon te stil. Bij de rest is het zo verwarrend. Dan denk je dat hij/zij weerwolf is wordt ze opeens weggestemd. |
Ik stem op Balance denk ik, volgens mij houdt ze niet meer van me. :(
|
Kwibus zit er ook nog in :D
|
Spoonie rende uit zijn huisje nadat een weerwolf die door al zijn haar verdacht veel op Balance leek was binnengedrongen. Hij had het kunnen weten...EEN VAL... de andere 2 donsballen stonden hun tanden al met nieuw geïmporteerd chinees flosdraad voor te bereiden op hun zoveelste maal.
|
Gelukkig had Spoonie een goed stell hersens meegekregen van het oriëntatiejaar bij de landmacht en kon met een slime schijnbeweging de haarballen ontwijken. Al rennend door het dorp dacht hij deze avond het er nog leven vanaf te brengen, maar in het bos voelde hij een hevige pijn in zijn rug.
|
Een ruk aan zijn ledematen waarbij hij 1 weerwolf zijn been zag opeten. Een andere was al bij de nagels van zijn handen begonnen.....en toen.....vroeg spoonie zich af, of hij wel een schone onderbroek had aangedaan :o
|
Citaat:
kusje :o @Spoonie: dat kan ik niet geweest zijn. Ik heb geen conditie en kan jou dus met geen mogelijkheid ingehaald hebben. |
Citaat:
http://img236.echo.cx/img236/2433/kusje8gn.gifhttp://img159.echo.cx/img159/9932/verliefd7hx.gif :bloos: |
Citaat:
offtopic: Ik moest echt lachen toen ik je verhaaltje las :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |