![]() |
veranderingen in lifestyle
Heb je drastische (of minder drastische) dingen meegemaakt, die je lifestyle veranderd hebben? Of ben je weleens van lifestyle veranderd, omdat je dat leuk vond of omdat je andere vrienden kreeg. Heb je weleens een lifestyle gehad waar je je nu voor schaamt of waar je juist trots op bent?
|
Ik zou niet zeggen dat ik echt drastisch van lifestyle ben veranderd. Toen ik klein was droeg ik al liever jongensachtige kleren aan dat doe ik nu nogsteeds, alleen ben ik nu wel mijn altofase ontgroeid. Geen felgekleurde shirtjes en regenboogveters meer voor mij. Wat was dat lomp zeg...
spijkerbroek/band-shirt/afgetrapte chucks, das nu mijn standaard outfit. Niks bijzonders dus, maar ik hoef dan ook niet zo nodig (meer) op te vallen. |
vroeger was ik ook een alto
|
Ik was eerst een nerderig meisje wat zich niet bezig hield met iets wat ook maar iets met uiterlijk te maken had.
Vervolgens werd ik alto met van die foute regenboog veters. En nu ben ik mezelf met allerlei verschillende soorten kleren :) |
de altoperiode ligt ver achter me gelukkig.
|
Nooit echt drastisch. Meer geleidelijk aan en nooit echt extreem ofzo...
|
Hmmja soort van. Ik ben van die-hard gothic naar rose en witte kleding gegaan. En weer terug, maar dan minder die-hard.
|
Vroeger droeg ik altijd een stoffen broek met een hemdje en een pull (in de winter) en in de zomer shorts met een domme t-shirt.
Geleidelijk aan ben ik beginnen te evolueren naar nu. Hoe ik nu ben is sinds januari 2005 ofzo! |
Citaat:
Ik droeg vroeger veel vaker polo's en blouses en parels en nette broeken en instappertjes, enzo. Nu niet meer. |
Citaat:
Oh en met veel spannende shirts, sportieve polo's en geile strakke jeans die constant in mijn bilnaad kruipen :D |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
ik was gangster en typte niet zo maar SjooW
+ ik had coupe salou |
ik was een onwijs adhd kutkind en dat ben ik nu nog steeds eigenlijk, alleen draag ik nu geen tentenkampbroeken en sloebertruien meer
|
Vroeger had ik stekeltjeshaar omdat ik te lui was om m'n haar te kammen :confused: en nu heb ik een weelderige haardos die dood is door te lang verven :mad:
|
eh vroeger was ik ook al zo slecht gekleed. maar toen hoefde ik het niet zelf te betalen(Y)
|
van normaal naar punk/alto naar hip/studentikoos/kak (sjezus, klinkt goed zeg :s)
|
Ik was eerst een nurdie met stomme kleren en een slotjesbeugel hiehiehie. Toen heb ik een periode gehad met mega wijde broeken en "skateschoenen" en ook hele stoere skatevriendjes met wie ik allemaal zoende enzo. (Maar wie heeft die skate/altowwperiode niet gehad?).. Toennnn heb ik nog een tijdje echt alleen maar polo's, nette broeken, netjesnetjesnetjes gehad (ala margottenenbaum duss). En nu ben ik mezelf, want dat is hip. :o
|
Citaat:
Ik was een nerd met stoere hardcore stickers op mijn leren schooltas, droeg peek & cloppenburg truien in alle kleuren van de regenboog in combinatie met cars broeken. 3 voor 80 gulden enzo. Vervolgens werd ik een stoere KoRn, Limp Bizkit en Blink 182 alto met bijbehorende shirts en overzeas broeken. Geen felle hippie kleurtjes though. Vervolgens de hanekam en wat stijlvollere shirts fase. En daarna werd ik de saaie gezondheidsgeobsedeerde (?) nerd die ik nu ben. Leuk he (y):D :D :D |
Citaat:
Ik was wel altijd een beetje een weirdo en ook een beetje kak maarja ik woonde in het gooi dus dan kun je bijna niet anders. Met RL bloesjes en dieselspijkerbroeken en palladiums of timberlands :nono: lelijk en een periode dat ik voornamelijk zwart droeg maar daar was niks gothics aan :nono: en al zeker 5 jaar ben ik zoals nu (y) |
Citaat:
ik was redelijk alto, maar niet drastisch verandert. ik was altijd al iets anders geloof ik maar niet in de alto-zin. |
ik ben altijd gewoon normaal geweest.
|
Citaat:
|
vroeger droeg ik eerst allemaal olily jurkjes toen ik heeel klein was en daarna gewoon stomme kleding omdat het me niet kon boeien en toen was ik alto compleet met overzeas broek en gekleurde veters maar daar was ik gelukkig snel overheen.
nu heb ik gewoon beetje van alles wat, rokje met een leuk shirtje of een baggy broek met een bandshirt of iets dergelijks. Heb eigenlijk nooit echt een kak periode gehad, al die strakke broeken en 300 polo's over elkaar heb ik nooit leuk gevonden. |
ik was alto en daarna skate :confused: en nu ben ik retrooo :):):)
|
Voor mijn kakker-fase (toen ik ongeveer 13, 14 was) zat ik in een soort whitetrash-fase, ik droeg de vreselijkste kleding en blondeerde mijn haar, ik heb het ook een keer roze geverfd, en, helaas, een navelpiercing laten zetten :bloos:
|
Ik was alles door elkaar. En nu ben ik mezelf :confused:
|
Ik word met de jaren gewoon steeds gaver.
|
Citaat:
|
coupe soleil?
|
NOU DAT ZAL IK EENS VERTELLEN
eerst droeg ik kinderkleren, toen hoerenkleren, toen hippiealtokleren, toen gothicaltokleren, toen gothicsoepjurkkleren en nu ben ik gewoon een gave gothic. |
zat vroeger tussen skatepunk(nofx, lagwagon, the ataris) en metal(slayer, hammerfall, nightwish:().....
kortom ik was alto. |
Citaat:
|
({)
|
Ik was eerst een nerdie.. met nette, strakke broeken en degelijke truien en witte t-shirtjes.
Daarna was ik een alto, en daarna een gothic.. en daarna weer een alto. en nu ben ik een mengseltje kak/skate. Polo'tje met een wijd broekje. En een soort van pandjesjasje.. maar dan met korte pandjes. |
Vroeger, toen was het anders. Toen was ik een parkhippie. Joah!
|
Citaat:
|
Toen ik op de basisschool zat was ik best vreemd gekleed met roze haar en lange rokken enzo :| Toen werd ik alto,toen weer niet .Later ging ik weer met alto's om en liet ik dreads zetten die er geloof ik na een maand al uit waren.Nu aanbid ik the cure en ben ik een tuttige alto volgens mijn onwetende ak leraar.Nouja ik draag vrij veel nerdenvestjes,heb een rooie nerdenbril en af en toe een bol doris day kapsel dus hij zal wel gelijk hebben.En ik vind het ook leuk om eruit te zien als een jongetje:):) Sinds mn ouders gescheiden zijn vind ik ze niet meer lief :confused:
|
Citaat:
hoe kan dat als zij al zichzelf is? :confused: |
Eerst was ik een nerd want ik kon heel goed leren en was niet sociaal. Toen ging ik blowen en werd ik een alto. Toen werd ik volwassen en nu kleed ik me vrouwelijker :confused:
|
Eerst was ik een oilily kindje. Toen een kakkermeisje. En nu van alles wat.
|
Ik doe altijd maar een beetje wat ik wel leuk vind. Beetje een expirimenteel mengel moesje geweest tot ik een vaste "lifestyle" vond, en zelfs daarin doe ik relaxt wat ik leuk vind.
|
ik luisterde van die deftones 'nu metal' en ik heb ook oude punk geluisterd maar mijn smaak was altijd wel gevarieerd dus ik was geen scenegroupie.
drastische veranderingen heb ik niet meegemaakt. qua uiterlijk het meest denk ik; in de brugklas was ik echt een afzichtelijk wicht incl een haarlak pony :confused: met te grote truien en ik had het sociale leven van een kluizenaar omdat ik zo teenage angst was. nu draag ik veel leukere kleren en ik ga vaak uit. |
Citaat:
|
hee, m'n soulmate. :)
|
in het kort:
truttig -> gewoon (spijkerboek met topje) -> alto -> soepjurkgothic -> zie mijn fotoboek :) |
Ik ben en blijf nog steeds die patser :P..
Vroeger kon ik geen kickflip, nu wel :rolleyes: .. |
http://picserver.student.utwente.nl/...DLHATND/p.jpeg
*schaam* door werk in horeca enzo moest ik andere kleding gaan dragen, en door samenwonen ben ik rustiger enzo geworden. ben nu een brave stofzuigende huisvrouw die pabo gaat studeren :) |
Citaat:
|
Citaat:
:D (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |