![]() |
de zomer is uit
Citaat:
Wat haal jij deze winter ? Weet je het nu al ? Val je dan pardoes in de laatste trend ? Ik haal iets anders dan allstars om op te lopen deze winter. Want het was koud. Ik weet ook al dat ik waarschijnlijk wel of juist geen andere jas koop. Zo! dat is fijn afgebakend. Dus heb je al genoeg van het gelul over de zomer ? Heb het er hier over (y) Nu ga ik maar eens even in detail vertellen welke zwembroek ik deze zomer zal dragen in dat andere topic. |
Dat zijn pas zorgen voor eind juli. Maar ik vind de winter collecties meestal zo saai en dom en donker :( .
|
Je hebt niets pluizigs, warms of iets met een bepaalde kleur in gedachte ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
qua schoenen let ik niet op het seizoen.
|
Citaat:
|
oh ik moet sparen voor mijn wintersportvakantie
|
Ik ga in ieder geval mooie laarzen en mooie broeken en truien kopen maar verder weet ik het nog niet. Misschien doe ik mijn nepbontjasje wel wat vaker aan dan afgelopen winter.
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik denk nog niet echt na over de winter, mijn winterjas van dit jaar is nog prima dus ook geen nieuwe winterjas nodig en qua schoenen let ik niet op winter/zomer. |
ik hou echt het meest van de herfst en winter vind ik ook heerlijk, behalve als ik om 8 uur op de fiets zit met traanogen van de kou :nono:
ik kleed me altijd veel te koud met te dunne jasjes omdat ik dikke jassen lelijk vind, deze winter wil ik een groene of blauwe leren met zelfde kleur bontkraag, en matchende laarzen met bontrand. ik voorspel ook een comeback van de broek met elastiekje onder je voet al is dat maar een gok, en in de winter extra blankets for the cold (y) |
in de winter draag ik ook rokjes
|
ik haat de winter
|
Citaat:
in de winter ben ik sneeuwwitje en dat vind ik wel gezellig. |
Wahaha Royy, verveel je je? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga een jas kopen,daar 2 h&mvesten toch niet volledige dekking tegen de kou bleken te geven afgelopen jaar:(
|
imo is zomer helemaal in, alleen deze zomer nu niet (haha, vooral niet omdat het lente is :rolleyes: ) want ik wil warmte en GEEN REGEn!
|
toen ik nog heel metal was vond ik de winter vet gaaf. nu niet zo meer want ik heb geen truien en die zal ik voorlopig ook niet kunnen betalen :mad:
|
Citaat:
|
Ik hou van zomer en als het winter is ga ik naar Turkije waar het wel warm is.
*Het is nu 2 juni en het is nog steeds !@#%$$%&@ koud :mad: * |
Citaat:
|
Dragen jullie onder die rokjes dan ook tonnen .. rotzooi die je benen warm houden want het lijkt me echt enorm koud. Tenzij je een thermosonderbroek met accu hebt. Maar volgens mij bestaan die niet eens.
|
dikke panty werkt prima (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meestal ga ik half/eind Augustus voor de collectie kopen. |
ik hou van herfst en winter, vooral herfst want daar word ik zo melancholisch en gothic van :) (y)
zeker nu ik een gave winterjas heb die ook nog eens warm is vind ik winter vet gaaf |
lekker met een choco aan de idm
|
in de winter voel ik me heel dik :confused:
|
zz
|
Citaat:
|
Ik wil er nu echt nog niet aan denken... De zomer gaat al zo snel voorbij. En dan moet ik inderdaad warmere kleding en schoenen kopen. En het laatste lukt me echt slecht want veel van die schoenen die verkocht worden zijn lelijk en saai.:( Natuurlijk niet alles, maar het kost moeite al dat zoeken.
|
Ja, brr, ik moet nog een winterjas die, zeg maar, níet kapot is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |