![]() |
Leven in de brouwerij
Dit is niet hetgeen dat ik deze week wou plaatsen, dat komt nog. Maar dit bedacht ik net tijdens het kammen van mijn haren.
De bar is stoffig van alle jaren dat hier niemand kwam Zonde Er staat nog een vat bier al lang niet meer koud al lang niet meer bezonken het bier is oud langs de wand staan flessen drank jarenlang gerijpt maar niemand raakt ze nu nog aan niemand die nu nog begrijpt hoe het is om alcoholist te zijn Misschien wordt het nu tijd om hier een échte hobbyzolder van te maken... |
Lijkt me meer proza in een poëzie-vorm. Echt bezinning. (eh ja... ik ben nu dus bezig met het inventariseren van al het werk van Toon Hermans en daarvan is bezinning ook een rubriek ;))
|
bezinning ja, maar ook nostalgie en weemoed.
Dit is niet waar ik van houd. De stijl ligt me niet. Wat anne zei: proza in poëzie-vorm. |
Hmm, waarom jullie dit nu meer op proza vinden lijken... Dat heb ik bij sommige andere gedichten nog veel meer.
Verder vind ik hem wel leuk, maar echt raken doet hij me ook niet. Het kan wel beter. De eerste strofe vind ik wel leuk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |