![]() |
American History X ... twijfels...
Als je die film gezien hebt, wat voor gevoelens heb je daar dan bij?
Heel veel mensen zeggen: één ding is duidelijk: die nazi's zijn slecht. Oke, dat zijn ze misschien ook maar is de actie van die 'black power' neger(s) niet netzo slecht dan? Ik heb het hierover dat die neger Danny neerknald, puur alleen omdat hij een onschuldige leerling hielp zodat hij niet verder in elkaar werd getrapt (etc) in de toiletten. |
Ja, afmaken die negers.
|
Citaat:
Als je 's avonds uit bent geweest en je ziet wat negers zwervers overvallen...dat is toch aso? En dan nog zoiets: Lonsdale word verboden in discotheken enzo, maar negers komen er soms gewoon in met hun flodderende Karl Kani kleding! :rolleyes: |
ja laten we lekker alle negers over 1 kam scheren :rolleyes:
|
Wtf is carl kani dan?
Lonsdale van de andere zijde? |
Citaat:
|
Citaat:
Ken je Ice Cube e.d? zoiets: http://us.movies1.yimg.com/movies.ya...sha_allen1.jpg |
|
Mijn God man zoek een hobby.
|
Citaat:
ga je nog iets nuttigs over de film zeggen/stellen of is dit gewoon een zeer beperkt uitgangspunt voor een racisme-"discussie"??? [edit] deze film is overigens zowel door neo-nazi's als door normale (i.e. anti-racisten) gebruikt om hun standpunten te onderstrepen. 't is maar net vanuit welk standpunt je de film bekijkt. |
Zowel Lonsdale als Karl Kani worden in meeste discoteken nu verboden hoor. Het zou een te duidelijke statement geven. Bij Karl Kani vind ik dat nog wel meevallen, niemand spreekt over de Kani-jongeren.
|
Citaat:
:eek: Dan mogen ze dat in Groningen ook welles gaan doen! |
Hm doe maar een slotje, ik zit denk ik in het verkeerde topic :P
|
Citaat:
of omdat die witte mensen gewoon te dik zijn voor alle andere kleding |
ik vond t een hele aangrijpende film en ben t wel eens met wat je in je beginpost zegt.
(vette stoeprand scene trouwens) |
Citaat:
Als ze Lonsdale willen verbieden, moeten ze dat ook met Karl Kani doen...klaar |
Dit is de 1e keer dat ik iets over dat Karl Kani hoor.
Lonsdale-jongeren hoor je voordurend over. |
dat is het punt dat ik net ook al probeerde te maken, maar het is alleen maar "wij niet, zij OOK niet!"
sowieso zou ik nooit uitgaan in Lonsdale shit - uberhaupt nooit dragen maar daar gaat het hier niet over - omdat het automatisch geassocieerd wordt met racisme. ik heb nog nooit gehoord dat Karl Kani met racisme geassocieerd wordt |
sowieso :
http://www.janmarijnissen.nl/images/10301.gif je "dat mogen ze in Groningen ook wel eens doen" gaat dus niet op |
Citaat:
Wie zegt dat het niet slecht is wat die jongen in die wc doet? Pas trouwens je bericht aan, je verraad het einde. En wat zijn black power negers? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ja boeiend, is dat een reden om het te verbannen? |
dat probeer ik ook helemaal niet te zeggen.
|
Nee, ik heb het over dat teletekst en dat de TS wil dat dat merk ook verbannen wordt :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |