![]() |
mastruberen alleen thuis
Gewoon een vraagje,
Maar als jullie alleen thuis zijn, is het dan lekkerder of beter om het met je zelf te doen.. of kreunen jullie er bijv. op los.. kortom.. wat vinden jullie van het idee van als je alleen thuis bent en dan het mte jezelf doet ;) |
schrijf het eerst maar eens goed dan zien we daarna wel verder :rolleyes:
|
Ik kreun eigenlijk sowieso niet als ik masturbeer..
Alleen als ik seks heb met mn vriendin, dan kreun ik.. Daar is (natuurlijk) wel verschil of we dan alleen zijn of niet.. Maar als ik zelf alleen ben is het rukken niet lekkerder ofzo dan al zouden mn ouders in de kamer ernaast liggen te maffen.. Ik hoef toch niet zo nodig geluid te maken in mn eentje. :) |
Citaat:
Met je rolleyes. Ontopic: Als er niemand thuis is, is het niet anders dan anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
schreeuwen :D
|
Nee, als ik alleen thuis ben ga ik niet ineens schreeuwen ofzo :D
Jezus he, waarom zou ik :P |
Als ik alleen thuis ben heb ik het hele huis voor mezelf zonder andere daarmee te chockeren :p
|
Citaat:
ot: Maakt voor mij niet veel uit of er nou iemand thuis is of niet, kreunen doe ik toch niet. :) Maar ik heb wel het gevoel als er niemand thuis is dat er dan minder kans op betrapping ofzo is. |
Maakt me eigenlijk geen donder uit.
|
Citaat:
|
ik ben meer ontspannen, omdat ik niet bang ben dat er opeens iemand binnenkomt oid. en van die voetstappen word ik ook gewoon zenuwachtig. dus als er niemand thuis is voel ik me wel prettiger en zal dus meer opgaan in mijn orgasme. maar geluiden maken doe ik sowieso niet als ik masturbeer.
|
Citaat:
ook qua de geluiden mastruberen is zoiezo... tja minder :) |
maak uberhaubt niet echt veel geluid. ik ben dan ook erg van stilte in het algemeen, je zult mij ook niet snel de trap op horen lopen of een stukje rennen. het liefst doe ik eigenlijk alles zonder geluid. behalve zingen of gitaarsperen of praten ofz
|
Citaat:
:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |