![]() |
volwassenen onderwijs Havo
Zijn er hier mensen die de havo op het volwassenen onderwijs hebben afgemaakt? Ik ga dit volgend jaar doen (als ik word toegelaten). Ik vroeg me af of dit jullie heel zwaar viel? Ik heb zelf de afgelopen jaren maar halve dagen school gehad, soms periodes helemaal geen les en ik zal dus moeten wennen aan hard werken. Verder heb ik nog een vraag over Duits. Ik zou namelijk Duits spreken en luisteren moeten gaan doen maar ik heb dit vak al een aantal jaar niet gehad, gaat dit problemen opleveren?
alvast bedankt, lentekriebel |
havo voor volwassenen hard werken ? haha. niet harder dan de gewone havo, m.i. zelfs minder hard, aangezien je geen algemene ontwikkelings nonsens vakken hebt (ckv, gym). Wel moet je nogal wat discipline op kunnen brengen om alles op tijd te doen; 90% van de vavo-mensen die ik ken (mij incluis) moet zn pws nog doen, terwijl dr al examens zijn. En da's niet zo handig.
duits is niet echt moeilijk. duits1 dan, en dat bedoel je. Dat is een luistertoets en een gesprekje. |
Moeilijk is het niet maar disipline moet inderdaad wel goed aanwezig zijn, je wordt er echt gestimuleerd niets te doen :o
|
Duits is echt iets waar je een tijdje lang tijd aan moet besteden. Als je dat doen dan valt het heel erg mee. Dan gaat het gewoon makkelijk.
|
Ik heb mavo d voor volwassenen bij loi gedaan en volledige diploma gehaald. Wiskunde viel me beetje tegen, maar rest vond ik makkelijk zo ben deze jaar bij loi met vwo begonnen. Wou eerst havo beginnen maar toen dacht ik dat kan net zo goed vwo nemen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |