![]() |
Ik doe 6vwo N&G
En als keuzevak heb ik wiskunde b12
Zit dit nu in mijn profiel deel, of vrije ruimte? :o |
Officieel zit wiskunde b1 in je profieldeel, dus ik neem aan vrije ruimte
|
Citaat:
|
das lastig. Wis B1 is wel een profielvak namelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is er ook een site hiervoor? :(
ik ben een beetje bang namelijk :p |
Ah ist zo slecht gegaan? :o
|
Citaat:
|
Je kan toch altijd herkansen...?
In iedergeval troost :( |
Citaat:
|
Ik zit ook met een soortgelijk vraag.
Ik heb ook N&G (6V) met als keuzevakken Na2, Sk2 en M&O. Kan ik M&O dan nog laten vallen als ik daardoor zak (niet dat ik daar van uit ga). Ik dacht et wel, omdat ik in zowel Na1,2 en Sk1,2 examen heb gedaan. |
Het is onderdeel van je profiel als het goed is (goed, als het fout is :o). Een vriendin van mij heeft sk2 bij N&G, en dat heeft gewoon sk1 vervangen..
Succes! |
Als je het -2 vak kiest van een -1 vak dat samen wordt gekozen en in je profiel ligt komt dat -2 ook in je profiel. Dus als je met Na-, Sk- of Wi B-1 in je profiel hebt en je kiest -2 erbij, zul je dat ook voldoende moeten doen. Je mag wel vlak voor je examen besluiten over te gaan op -1 en dan wordt er wat met je SE cijfers gerommeld zodat het is alsof je heel de tijd al -1 heb gedaan.
Bij GS en Bio ligt dit totaal anders omdat daar -1 geen SCE vak is. Je mag altijd 1 onvoldoende binnen en 1 buiten je profiel staan |
wiskunde is op het vwo altijd een profielvak.
ook als je deel 2 erbij hebt gekozen terwijl oorspronkelijk alleen deel 1 in je profiel zit. |
Citaat:
dus M&O mag eruit. Ik heb N&G met Na2 en Latijn en mag Latijn er dus evt uitgooien (is sowieso nodig maar ok) |
Worden na2 en sk2 dan niet tot één vak gevoegd met na1 en sk1?
Dus na12 en sk12? |
Citaat:
|
Citaat:
|
In dit geval is het een profielvak
|
Oke thanks! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |