![]() |
vliefd..
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELp.. wat moet ik doen??
ik vin iem. echt (super..) leuk.. alleen wil hij nog 5jaar (tot zn 25e!!) vrijgezel(lig) blijven?! Ik vind dit echt niet leuk!! :s :s |
Vage reden dat hij dat zegt.
Denk eerder dat hij niet verliefd is als hij zo'n smoes gebruikt en je niet wil kwetsen |
hoe moeilijk het ook is, ik denk dat het beter is als je diegene vergeet. als hij dat echt wil moet je dat accepteren,want je kan er toch niks aan doen en er zijn zat andere die jou misschin ook helemaal leuk vinden!!(al zie je dat nu ff niet of wil je daar niet aan denken :p) sterkte!!
|
Nouuuuuuuuuuuuuw... :s :s :s Isj idd niej lief van uhm! :(
Maareuh, ik denk dattie gewoown juh niej wil kwetsuh idd, niemand wil toch zow lang vrijgezelich blijvuh? :eek: :confused: :eek: (n) :eek: :confused: (n) :s s: s: Wat Wolter zegt. :) |
ik wil ook nog minstens 2 jaar vrijgezel blijven ( ivm mijn studie)
maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.... |
hij is homo in de ontkenningsfase
|
Als hij jou ook echt leuk zou vinden lijkt het mij dat hij het idee van vrijgezel blijven wel aan de kant schuift. Tenminste, dat zou ik doen.
Ik denk dat hij je niet leuk genoeg vindt. Misschien moet je proberen er met hem over te praten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
gefeliciteerd Freddy-1988-V- !
ik zou gewoon op zoek gaan naar een ander, 5 jaar wachten is lang. Of jullie moeten wat dingetjes doen maar niets ´officieels´. |
Gefeliciteerd iig :)
Sja als je verliefd bent zeg je niet dat je nog 5 jaar vrijgezellig wil blijven en vooral niet tegen degene waar je verliefd op bent....conclusie: vaag. |
Heb je al wat van m gehoord (ivm je verjaardag?) Dat zegt ook veel of hij je smst of niet of ff langskomt enz.
|
hij wil tot zijn 25e met iedereen kunnen neuken zonder verplichtingen en dergelijke. Dus zoek een ander slachtoffer. Dit is niks voor je meid
|
Homo óf hij wil je niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan zeg je dus dat het helemaal niet te laat is, en dat je het leuk zou vinden als hij zou komen :o
|
beetje dom van m ja...waar slaat dat op? tot je 25e vrijgezzel blijven...kan ie nog ff rondneuken ofzo?
|
Citaat:
|
hejj Fred! :p ik wist helemaal niet dat jij hier ook was :p
maar je weet wat ik je gezegd heb he over die jongen.. ;) Sterkte meis! *hugt* spreek je maandag weer :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |