![]() |
perfectme verveelt zich - wat doe jij tegen de verveling?
Ik verveel me en open een topic. Om mijn ppd wat weer omhoog te helpen :o
|
Ik verbeter fouten in de zinsbouw van topicstarters:
"Om mijn ppd wat weer omhoog te helpen :o" Moet natuurlijk weer wat zijn. tenzij dat anders is in België :p |
Dan ga je je alleen nog maar harder vervelen, geen goede oplossing dus.
Ik ga tijdschriften lezen, tv-kijken, eten, of weetikveel wat doen. Eigenlijk heb ik geen tijd om mij te vervelen, vooral de laatste tijd niet. (Ik zou nu eigenlijk echt moeten studeren voor de examens :( ) |
Zoveel.
Bellen, forummen, slapen, tv kijken, msn'en, kamer opruimen, roken, iets nuttigs doen etc. |
Forum>Examens
|
Ja, nee, je hebt gelijk Rik.
Ja, examens. Ik heb zelfs wat Spaans gedaan en een boek van Frans uitgelezen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de BEP, hoewel ik daar geen uitleg over kan geven.
Maar die partij is ontbonden door de staatsleider :( |
Citaat:
Alle belgen tegen de muur, een spraakgebrek is geen cultuur! (Belgen ipv Friezen, werkt ook imo) :p |
Nu moest ik echt luidop lachen :D maar eigenlijk is dat wel erg. Volgens mij leunt onze uitspraak dichter aan bij wat Nederlands oorspronkelijk was. Het is niet omdat wij met minder zijn dat jullie niet afwijken he? (y)
|
Citaat:
|
Het West-Vlaams staat het dichtst bij de vroegste vorm van het Nederlands.
Belgische E! Partij. |
break even point :o
|
:d
|
Dan ga ik forummen.
|
forummen, lezen, schrijven, msn'en, zinloos naar mn muur staren... dat soort onzinnige dingen!
|
Citaat:
|
Forummen. Of proberen photoshop/imageready onder de knie te krijgen. Dan krijg je zulke bagger zoals dit:
http://i7.photobucket.com/albums/y27...en/cheding.gif ._. |
Ik verveel me niet, heb altijd wel wat te doen.
|
.
|
Balance emailen. :o Maar dat doe ik eigenlijk ook als ik mij niet verveel. Lastig.
|
Reageren op dit topic
|
ik post in dit topic, wachtende op San Andreas (pc) :o
|
Doeooeii!
|
Ik ga in dit soort topics posten.
|
Citaat:
En ik ga meestal ook forummen als ik me verveel...of in een tijdschrift bladeren, onzin in mijn dagboek schrijven, een aflevering van Friends kijken die ik al gezien heb, voor de tv hangen... |
vooral blijven ademen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik begin spelletjes te spelen op de pc
|
msnen :)
|
Lezen. Nee, niet het forum en ja, wel een boek.
|
Msn, forum, internet, voor de tv hangen, muziek luisteren, gitaar spelen, boek/tijdschrift lezen.
|
Spelletjes op lycos.
|
hesseltboy
|
Forummen, spelletje doen, msnnen, film kijek, tv kijken, huisgenoten lastig vallen, schijven, naar vrienden toe, slapen:o
|
Citaat:
|
Dan ga ik heel lang alleen maar zappen
|
1000 maal achter elkaar patience spelen (y)
|
Bier(y)
|
Powerpoint maken. Photoshoppen :evil:
|
De finale van Roland Garros (Tennis) kijken om 3 uur
|
Computeren , internet rond wandelen en daarbij wat stevige muziek beluisteren , en msn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |