![]() |
[Diskette Drive] Probleem
Een paar weken geleden is mijn PC geupgrade van een Windows ME systeem naar een Windows XP systeem.
Alles doet het gewoon en alles doet het verder uitstekend alleen heb ik een probleem met mijn diskette drive. Bij ME deed de drive het gewoon heel goed zoals het hoort, maar als ik nu een floppy erin doe en ik probeer em te openen geeft ie dit aan: Plaats een schijf of ander geschikt medium in station A: Ziet er dus naar uit dat ie de diskette niet meer kan lezen. Ik heb zowat al 15 goed werkende floppy´s erin gedaan want op mijn laptop doen ze het wel gewoon, maar alleen op deze pc werken ze niet. Toch is de drive aangesloten want als ik een floppy probeer te formatteren geeft ie geluid. Wat kan het zijn :confused: |
Zit het kabeltje er wel helemaal in?
Floppy drive drivers unstallen? |
ja inderdaad! of misschien is je monitor kapot.. dan denk je dat je floppydrive het niet doet, maar dan doetie het wel alleen je monitor laat de verkeerde informatie zien
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij maakt maar een geintje (hoop ik)
Ik heb met installeren van XP eenzelfde soort probleem gehad en heb toen de drive eruit gehaald, niks ontdekt, en toen maar er terug in gedaan en toen deed hij het wel, zou je kunnen proberen en draadjes ff checken natuurlijk |
Ik vraag me nog steeds het nut af van een floppy drive...
|
Citaat:
Scholen werken ook nog veel met floppys. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij werken nog met Windows 98, dus mem stick gaat ook niet echt, we werken wel met echte pentium III's.
Van een beetje normale zooi hebben ze nog nooit gehoord, het is nu al zo ver, dat de studenten eigen laptops mee nemen :D. |
Citaat:
|
Citaat:
En fuck school. :D Ze hebben toch wel internet? Zet het dan gewoon in je GMail inbox ofzo, als je daar iets van thuis nodig hebt :p |
Ach jah, scholen, het zit alleen zo, ik kan dus geen map uploaden en heb rond de 200 bestanden.
@Enlight waarom een Athlon 64 FX logo? |
Citaat:
|
Citaat:
Je gaat mij niet wijsmaken dat er fabrikanten zijn, toentertijd, van diskettestations die zich niets van ISO-standaarden aantrokken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |