![]() |
examens voorbij!!!!!!!
en hoe hebben we het gedaan??
ik persoonlijk denk dat ik ben geslaagd. ik weet het bijna wel zeker :o :p :D |
Jaaaah ik heb er ook een vrij goed gevoel over, (y)
aloewel wiskunde ik nog altijd niet zo'n goed gevoel over heb.. een voldoende zal t vast wel zijn.. :p nu nog even wachten tot 15 juni voor de zekerheid.. en dan hopen dat ze niet bellen. :o |
Ja en hoe hoor je dan dat je wel geslaagd ben, ---....... ja ze bellen niet, maar hoe weet je je cijfers dan:p
|
Ja en hoe hoor je dan dat je wel geslaagd ben, ---....... ja ze bellen niet, maar hoe weet je je cijfers dan:p
|
bij ons is het zo: ze bellen dus tussen 5 en 6 als je niet geslaagd bent en een her moet doen..
anders ben je geslaagd en kan je diezelfde dag tussen half 7 en 8 ofzo, (weet tijden nie precies) je cijfers komen inkijken op school.. ;) |
Citaat:
bij ons bellen ze tussen 12 en 1 als je niet bent geslaagd anders moet je om half 4 op school zijn. zullen daar wel de zijfers krijgen. |
ja ik heb dus net een brief gekregen.
lekker logisch: tussen 3 en vier word je gebelt als je gezakt ben. dan moet je dus thuis zijn of bereikbaar zijn.:s en je moet om vier uur op school zijn om je cijfers op te halen lekker logisch:p word je 5 voor vier gebelt ofzo:p |
Citaat:
als je nou een half uur/3 kwartier moet fietsen, vertrek je rond kwart over 3 half 4, ben je gezakt bellen ze je tussen 3 en 4 dus net rond kwart voor 4 ofzo:p ben je al onderweg om je punten op te halen!!(N) :D |
ja idd;)
vmbo he:p grapje:p |
|
Ben 100% geslaagt :cool:
|
IK ben ook geslaagd :D:D:D:D:D:D daar moet op gedronken worden hi ha hoooooo :P:P:P:P
iedereen gefeliciteerd als je geslaagd bent te minste :p :p iedereen een prettige vakantie.. groet bart |
Citaat:
|
Ben bang van niet :( :(
Tenzij je 3x mag herkansen :o :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jes! Eindelijk! Ik heb et gehaald, alles overgeschreven en daarna alles thuis nagekeken! Ik ben klaar.. nu naar het volgende concentratie kamp ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |