![]() |
Wanneer wilde jij het liefst door de grond zakken?
TS begint.
Toen ik in mn werkkleding over straat liep (moest ff naar de buren van het restaurant) en ineens zat ik op de stoep..zomaar ineens..hops.. :bloos: |
Even nadenken..
|
Echt té vaak om op te noemen. Alhoewel het de laatste tijd wel mee valt. (y)
|
Citaat:
|
gisteren in de botsauto's (n) botst er zo'n kleine kut turk tegen me en toen kwam snot uit mijn neus (n)
|
Uh... Na de pauze van een college wilde ik weer gaan zitten, maar de hele rij zat vol en ik kon er niet langs. Dus toen probeerde ik over de bank ervoor te stappen, maar ik gleed uit. Dus toen lag ik een paar rijen eronder. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
24 april 1988
|
Er schiet me niet zo snel iets te binnen.
|
Toen ik een keer een klas binnen kwam. Ik dacht ja ben de enige. Dus ik zei:,,Meneer ik kom voor me werkstuk" :) Zie ik opeens dat die man mentoruur had met een stuk of 8 kinderen. Ze keken me allemaal aan (met een gezicht van: wat mot je hier wij volgen mentorles en waarom praat je hard?). Ik kon toen wel door de grondzakken en bleef letterlijk stil staan.
schandelijk :bloos: |
zovaak. gister toen ik heel kwaad was door dat m'n mentor ons weer is genaaid had en het pauze was en ik een pen in m'n hand had die toen door de midden brak... allemaal spetters op m'n hand en op m'n schoen.
toen ik hem wou weggooien hield ik dat ding nog op z'n kop ook waardoor er heel veel inkt op de grond kwam. en moest ik schoon gaan maken en de pauze was net voorbij en ik stond naast de trap :( iedereen liep langs en was niet leuk. maar op die manier raak ik wel m'n frustratie kwijt :o |
Als ik weer iets fouts doen :|
|
Oja deze.
Ik had een spijkerjas. Met zaken. Maar zonder rits ofzo dus openzakken. Ik zette daar altijd me geld in. Losse munten. Dus op school tijdens de les wisseling hiel ik die jas om me arm. Maar onderste boven. Ging ik de trap op. Hoor je: kling klang rrrrrrrrr alles viel naar beneden. Hoor je kinderen joelen: JACKPOT RRRRRRRR. Toen kon ik ook door de grond zakken omdat echt mensen me bleven aankijken toen ik die 2 euro en 1 euro ging oprapen. :o |
Citaat:
|
tuurlijk, het zijn 1 en 2 euromuntstukken, dan pak je die toch inderdaad op...
OT: afgelopen zaterdag hadden we een soort van feest en mijn neus begon ineens te lekken...iemand gaf me iets aan, dus ik dacht, laat ik daar mijn neus even mee schoonmaken... bleek het een tampon te zijn :bloos: (nee: ik was niet nuchter meer) :) |
Citaat:
OMG |
Citaat:
|
Nu wel, met een dergelijke technologie kan ik veel geld verdienen.
|
Toen ik een dronken (grr) meisje een knuffel gaf en we vervolgens op de grond vielen en er een plant over me heen viel.
M'n hele mond onder de potaarde shit, weet ik veel hoe je het noemt. :( En niemand die me hielp opstaan, en die dronken griet werdt wel geholpen. :mad: |
Geen idee.
|
Te vaak om op te noemen, ik heb zovaak van dat soort genânte vertoningen :D .
|
Zulke momenten heb ik al heel vaak gehad, maar dan meestal achteraf, wanneer ik het besef.
Deze schiet mij nu te binnen : Ik en een vriend liepen in een winkelstraat. Ik moest een wind laten, geen probleem, die hield ik mooi in. Maar toen moest ik niezen, en ja, dan vloog hij er uit :( |
Citaat:
Dan veranderd het spontane lachen in schaamte. |
Als ik de grond in zak.
|
Vaak genoeg. :o
|
Toen ik tijdens mijn rijles naar zijn vijf wilde schakelen en ik op de snelweg met een gang van 110 een meter achter mijn voorganger reed... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
En het verbaast me dat de grote, intelligente Mephostophilis verklaard zich nu te schamen... :eek: :o |
Toen ik op de basisschool een heel slechte spreekbeurt gaf en de meester boos op me werd, waar de hele klas bij zat :o
|
Citaat:
Voor mijzelf.. uh.. what about.. eigen goal bij basketbal :p Hehe mja dat was echt de allereerste wedstrijd ofzo en terugspelen bestond nog niet.. En ik was 9 ;) |
In een stonede bui heb ik naar een man op een driewieler geschreeuwd... TOET TOET TOET...daar komt het treintje... :o
|
Citaat:
|
Toen ik in een vol computerlokaal, bij binnenkomst keihard 'Mweeeep' schreeuwde. K dacht ff niet meer na
En dat was best stom achteraf :s |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic, toen ik dacht dat Linda mij niet meer lief vond. :( |
Ik heb wel eens bij een bushalte staan wachten en pas na een kwartier achterkomen dat er die dag helemaal geen bussen rijden.
De ergere dingen heb ik maar uit mijn geheugen verwijderd. |
Uit zelfbescherming verdring ik dat soort situaties altijd. Hoewel, af en toe komt er toch eentje naar boven (n) Maar nu niet :)
|
Toen ik die auto niet meer kon ontwijken.
|
toen ik meedeed aan een playback show op school,
werd ik opgeroepen als winnaar van de wisselbeker. Ik stond op het podium, werd er gezegd dat het een foutje was, dat ik niet op de lijst stond echt een kutstreek en balen |
Niet.
|
Toen ik met een vriendin over een jongen aan het praten was (echt héél hard en in bewoordingen waarvan je niet wil dat anderen t horen...) en die jongen achter ons bleek te fietsen :bloos: :bloos:
Het blijft echt mn genantste moment ooit :o |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is inderdaad kut :p *schaam* |
Haha ja dat doe ik dus nu al, maar als het je dan overkomt natuurlijk helemaal!
|
Citaat:
|
Jaren geleden was ik héél erg verliefd op een jongen uit mijn klas. Een keer, toen we uit school kwamen, wist ik dat hij met een vriend achter me reed. Ik was zo hard bezig met op mijn mooist fietsen (toen probeerde ik dat soort dingen nog) dat ik even niet oplette bij het oversteken van een druk kruispunt. Die auto kon nog nét op tijd stoppen... Alsof dat nog niet erg genoeg was, deed de automobilist het raam open en bleef nog een hele tijd naast me rijden om me uit te schelden. En die jongen en zijn vriend hadden niets gemist....
|
toen ik op mn rij-examen de examinator begon uit te schelden toen-die op de rem stond... (geen tip als je wil slagen overigens).
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic, toen m'n pmbox volzat en iemand wel vijf keer geprobeerd heeft om mij toen te pm'en. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |