![]() |
Soa
Heb jij een soa of wel eens gehad?
Ik had chlamydia, das nu weg. maar soms heb ik nog last van mijn onderbuik, kan dat? :| |
Ik heb "het" nooit gedaan dus ik heb nog nooit een SOA gehad. :| (y)
|
Citaat:
ik wou dat ik het nooit gekregen had. Eigen fout ook beetje :| Nu weet ik wel beter. |
Zover ik weet heb ik geen soa :)
|
Citaat:
Tot ik kei vaak pijn had, en jeuk aan de vagina :| |
voor zover ik weet heb ik geen soa, of ik moet t van een wcbril hebben
|
Citaat:
Heb nooit een soa-gehad. Ik vrij altijd veilig (maar ben wel bang dat het condoom eens zou scheuren :s) |
Ik ben geheel soa vrij voor zover ik weet, altijd geweest ook. Verder eigelijk ook nooit vreemde klachtjes gehad, zoals schimmelinfecties en dergelijke(y):).
|
Over een maandje testen op HIV.
meer als "een voor de zekerheid test" |
Nee.
|
nope, geen soa's en ook nooit gehad :)
|
ik heb vorige week een uitstrijkje laten maken bij de dokter en krijg vandaag of anders volgende week de uitslag. ik ben getest op chlamydia en syffilis.
ik heb ook de hele tijd jeuk en ben al een aantal keer behandeld voor schimmelinfectie, maar het gaat niet over. :( brr. ik ben echt bang. :s |
Nee...
safe seks doe een jasje om... |
de uitslag! allebei negatief, gelukkig. :)
ik krijg nu weer een zalfje voor schimmelinfectie, omdat ik nog wel steeds jeuk heb. de 4e keer dit afgelopen half jaar. :s als het dán nog niet over is, krijg ik nog andere inwendige onderzoeken. jippie jee. stom ding, zo'n vagina. :\ |
ik ben gewoon aan de pil....dat is gewoon 100 keer beter dan condoom ;) dus meiden met problemen ga aan de pil!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
zover ik weet heb ik nooit soa's gehad.
Ik wil me wel een keer laten testen. de kans is wel klein dat ik iets heb, maar toch.. |
De kans dat ik een soa heb ik echt verwaarloosbaar dus nee, nooit gehad ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nooit een SOA gehad en wil ik graag zo houden (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |