![]() |
verslaafd?
Ik las net kopje verslaafd en d8 een topic te lezen over waar men hier verslaafd aan is op het gebied van eten.
Maar het ging over melk en rauwe eieren :d Daarom open ik er nu zelf eentje. Mijn verslaving: slankie smeerkaas :) |
Kwark, met appel en/of lijnzaad :o
|
Fast-food.
Deze week al stuk of 3 keer gegeten (vanmiddag nog) :p . |
chocomel :cool:
|
Cola.
|
yoghurt
|
Chocola, natuurlijk.
|
Bon bon block die witte (chocola) helemaal gek van
enne , die kokkinkjes komen er ook wel in:D |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn verslaving... hm... eh. haribo snoep en dat is exact de reden waarom ik het NIET koop, hehe. |
Ik ben niet verslaafd aan eten... :o
Je hebt natuurlijk wel van die dingen als je daar een bak van voor je hebt staan je er niet meer af kan blijven.... voorbeelden: Chips (Gezouten) pinda's of andere nootjes Snoep enz. :P |
Ik ben niet ergens aan verslaafd. Heb alleen van die periodes dat ik van iets veel en vaak eet of drink.
|
Dat moet je niet te licht nemen, 80% van alle mensen die een gevaarlijk gewicht hebben zijn dus echt verslaafd aan eten, wat ze erin zien weet ik niet, of het ze voldoening geeft, of ze blij zijn als ze kunnen eten, etc. Raar maar waar.
Zelfde wat Vice zegt, soms heb ik van die momenten dat ik iets kan eten tot ik erbij neer val. |
chocolade rozijnen --> damn die dingen zijn zo lekker, ik kan er niet van afblijven als er een zakje opligt :bloos:.
Alles met kaas. |
Citaat:
|
geroosterd brood met pindakaas
|
Als wij chocolade pinda's in huis hebben eet ik daar toch wel erg veel van :o Maar ik krijg er wel buikpijn van en word misselijk, maar ze zijn goddelijk lekker.
Verder wat ik ontzettend lekker vind: een bruin pistoletje met 1 dun (!!!) plakje kaas en veel komkommer. Of een verse bruine boterham met chocolade pasta :o |
Citaat:
|
Ik ben nergens verslaafd aan, dat zou betekenen dat ik er niet zonder zou kunnen en ik kan best zonder chocola. Echter, zonder eten kan ik niet, dus daar ben ik dan wel verslaafd aan:p
Maar er zijn wel dingen die achter elkaar opgaan (bijvoorbeeld chips en chocola) en daarom koop ik die dingen ook absoluut niet, of heel zelden. |
M&M's. echt heel erg!
|
Citaat:
Die zeggen gewoon, niet meer eten. Ik zou het niet weten hoe het is, nog nooit een 'verslaving' gehad. |
junkfood
met name hamburgers en patat :p |
snoep
vooral dummy's en koekjes enzow |
Zoute sticks, echt met vlagen, een paar maanden terug heel erg en nu ook weer :)
|
Dove caramel!!!! verschrikkelijk erg hihi
|
Ik heb best wel veel eetverslavingen:
Chocopindakoeken ( van de ah) Salmiliaklolly's Kipniggets menu van de Mac drop mentos Helass helaas alleen maar slechte dingen |
Citaat:
Ik ook niet, en hoop dat zo te houden ;) |
Kauwgom, ook al eet je dat niet echt. :)
En dan in 't bijzonder Red Cinnamon smaak van Sportlife! |
Ik ben verslaafd een Coca-Cola. Gewone he, geen light. Ik drink bijna niets anders meer. Behalve op stap natuurlijk, dan is het bier. :p
Van eten heb ik niet echt een verslaving... tja chips zou een verslaving kunnen zijn maar ik snoep gematigd dus dat is het in werkelijkheid niet. :) |
Chocomelk, pistoletje gezond, Italiaanse bol met kruidenkaas en sla, B'tween repen, witte chocola, ringeling-chips, oude kaas en rode wijn :o *kwijl
|
Citaat:
|
Melba Toast. Ik eet zo een hele pak voor je op.
|
Appelsap
Ranja :p Soep en natuurlijk dagelijks chocola anders ga je dood. |
Citaat:
Sommige mensen waren 250 kilo :| |
Wit brood met een dikke laag pindakaas *kwijlt*
Eet het alleen bijna nooit omdat het zo slecht is.. |
Op dit moment eigenlijk helemaal niets maar mijn laatste verslaving was Yoghurt met banaantjes en musli
|
Ik heb net de fase suikerpinda's gehad en nog niks vervangends gevonden. :p
Junkfood gaat er bij mij ook erg makkelijk in. Gemiddeld 2 keer per week ofzo. :o |
mango
mangosalades mango-fruit sap mango smoothie (evt. met rum) |
euh.. limonade?
volgens mij heb ik geen eet-verslaving |
toastjes met brie
|
suiker ;)
|
Sinaasappel-perzik-drank. Niet echt verslaafd, maar ik vind 't erg lekker :)
En qua eten... hmm... ik heb geen idee :| Beschuiten met komijnekaas of aardbeienjam misschien. |
Een gezonde verslaving: appels :)
|
Ontbijtkoek, beschuiten met boter + hagelslag en boterhammen met chocopasta
(n) |
ijsthee
|
Aldi chocolade repen met rozijnen en noten, Liga Milkbreak, icecoffee en olijven, maar ik ben in rehab. :p
|
Pringles Paprika, omdat er VEGAN op staat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een hele erge eetverslaving.
Ik sport genoeg (meer dan mijn 'dunne' broer). Ik sport op maandag dinsdag woensdag en donderdag elke keer 2 uur. Karate, fitness, aerobics , steppen enz. Ook fiets ik vaak en skaten doe ik ook vaak. Toch weeg ik meer dan 90 kilo. Ik kan echt niet van de snoep afblijven. Volgens mij denken heel veel mensen dat ik niks aan sport doe maar dat is echt niet waar. Als ik niet meer zou snoepen zou ik echt wel afvallen denk ik. Ik probeer het vaak genoeg. Ben nu ook weer bezig en heb heel er veel zin in chocola nu. Zit nu water te drinken om die drang weg te krijgen. Bah tis niet leuk om verslaafd te zijn. Ben trouwens verslaafd aan chocola en snoep, kaas, enne bonbon blok wit (maar die heb ik al heeeeeeel lang niet meer gegeten) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |