![]() |
de snelheid van mijn hart
de snelheid van mijn hart
de snelheid van mijn hart als hij verscheurd wordt, en in een hoek gepleurt wordt.. de snelheid is soms een verwijt.. soms net een betovering, zware samenhanging je zweet je de tering.. de snelheid van mijn hart.. bij het begin van een gevecht of examen, spanning of rust.. en ook de snelheid van mij hart als mijn mond een meisje kust.. de snelheid van mijn hart is soms zo snel geheid, hij overschrijdt de maximumsnelheid de snelheid van mijn hart soms cool dat gevoel van een hart kloppen op je borst terwijl je tijdens een innige zoenpartij lustgevoelens lost.. de snelheid van mijn hart.. |
jij ben altijd zo origineel in je gedichten, deze ook weer, heel origineel :)
|
Deze spreekt me niet zo aan .. maar dat betekend niet dat tie niet goed is .. :)
Jesse Citaat:
|
Orgineel inderdaad...
Alleen vind ik het wat mindert betreffende je woordkeuze. "gepleurt" "max.snelheid" "cool" Het maakt het minder, tegenoverstaande een ander soort woordkeuze die je ook aan bod laat komen " lustgevoelens " Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste stijl...;) |
Al die brave mooie woordjes, het is dat ik de woordenschat niet heb, anders had ik een scheldrede gemaakt...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49. |