![]() |
waar kan je paddothee halen?
nou?
|
:(
|
koop pado's, zet thee zelf. simpel.
|
Hij kan ze vast in zijn haar kweken.
|
Citaat:
|
Gewoon in de supermartk, bij de thee-afdeling.
:rolleyes: |
bedankt? denk ik.. :(
|
Gewoon paddos in de smartshop kopen dus en thee van zetten (vraag daar desnoods hoe).
|
paddos extraheren
|
zelf maken, beetje geduld (daar moet je nog aan werken ;) )
|
Thee is voor mietjes.
Echte manne kauwe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
thee werkt gewoon beter denk ik
|
Citaat:
Trouwens zowiezo uitkijken dat t water niet kookt als je de paddos er in gooit, anders werkt t helemaal niet meer. Maar ik kauw gewoon t liefst. Die thee vind ik nog smeriger namenlijk... Leuk alternatief is door een blender gooien met sinnasappelsap ofzo. |
ik ben sowieso niet iemand die graag paddo's doet
|
Koop paddo's. Laat ze een aantal uur op een laag pitje trekken in de thee. Zoiets was het. Het is iedergeval drinkbaar.
|
Een hele kan is wel veel dunkt me.
|
paddo's zijn gewoon smerig... het begint al op het moment dat je t bakje openmaakt.. ranzig!
maar wie wil spacen moet lijden! |
In een koffieshop natuurlijk, duuhhh .... :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja kan me best voorstellen dat dat slecht voor je tanden is, maar je moet voor de gein maar eens een vingerpuntje mdma in je mond stoppen, das hetzelfde als explosion drinken
|
Geen van beide gedaan, waar mag het naar smaken? Bittere medicijnsmaak of compleet anders?
|
Citaat:
In een coffeeshop verkopen ze alleen wiet/hash gerelateerde producten en daar vallen paddo's/paddothee niet onder. Waar ze wel paddo's verkopen weet ik zo niet zeker maar ik denk gewoon in de smartshop (wat dus anders is dan een coffeeshop). |
Citaat:
je bek vertrekt geheid |
Ik poets al jaren met Propep!
Welk glazuur? :D Lazlow |
Citaat:
|
Ben ik bekend mee. Dat is ongetwijfeld de ergste smaak die ik ooit ben tegengekomen. Alleen eraan denken is al erg.
|
je tong op een platte batterij leggen keer 10 ofzo
|
shit overdrijven is ook een vak
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |