![]() |
Hockeytoernooi polo
Wij gaan over een week of anderhalf op toernooi met ons hockeyelftal, en zoals elk jaar moet er weer een spetterende polo komen, en dit jaar is het dus mijn beurt om de polo's te regelen. Nou weet ik alleen geen pakkende tekst.. Hoe glad is jouw mat is afgewezen door mij teamgenoten, net als kut maar krachtig.. ik ben de weg helemaal kwijt
De eisen moeten minimaal zijn : - het met fout zijn ( dus kak) - mag sexistisch, maar niet té, kut maar krachtig was dus al té - rijmen is een pré Laat je geest de vrije loop en bij voorbaat dank! |
hoi nog geen erectie mogelijk, dont bother
en dat HOI op de voorkant :) |
Ja, ik vind 'm opzich wel leuk.. ik ga ze morgen bestellen dus ik wacht nog even rustig af :)
|
Ik vul met m'n lul?
fuck die puck? mijn date heeft een dikke reet? hockey met een tokkie? de lallende ballen? |
die zijn wel fet :)
|
AA
En achterop Actieve Alcoholisten... |
Anaal of Vaginaal?
Anaal, vaginaal of geniaal? Trut met een Kut Mijn zus is een hete mus Hockey van crocky Hoer de l'amour |
Geile shirtjes he?
Don't worry, it only seems kinky I'm so fucking happy Ik ben heet, hoe heet jij? This t-shirt would look good on your bedroom floor WARNING - Don't fuck with me! I fuck back! Vandaag even geen handtekeningen.. Simsalabim Aan de achterkant: SHIT! Je bent nog steeds lelijk! BOB, Bewust Ontzettend Bezopen I'm multi-latented, I can talk and piss you off at the same time! Thank god I'm not ugly You forgot to hug my shirt today! Ooh Baby, Ahh Baby, Yeah Baby, Martini Baby lees jij dit serieus? Voorkant : Niet op de achterkant van mijn shirt kijken.... Achterkant: Zie je wel dat je toch kijkt ... Voorkant: ik ben niet schizofreen achterkant: ik ook niet :) |
large:(
|
Citaat:
brilliant... En ik denk dat ie een 'origineel' shirt wil... Zoiets als... Jouw stick of het mijne? nah, lame |
jouw hockeyfeest of de mijne?
hockeyfeesten zijn grappig, zelfs als je geen reet van hockey weet(Y) |
Citaat:
"Schuif hem er in, Engelbert Walter Diederik!" |
Citaat:
|
De vakantiepolo's hebben bij ons dit jaar de leus "In 2005 een beter wijf"
|
Citaat:
|
hockeytrutjes opgelet
wanneer ik met mn monstercock je flamousch opensplet |
^ :cool:
|
Open jij niet ieder jaar zo'n topic :S
|
Citaat:
|
Citaat:
Een van de weinige leuke....(y) |
Citaat:
|
liever een kut in mijn stick dan een stick in mijn kut
wat een hilariteit op de vroege ochtend :mad: |
beter tien sticks in de lucht dan tien in je kut
oja wacht moet natuurlijk zijn ' beter tien sticks in de lucht dan een in je kut' klein detail. |
:d
|
Citaat:
"Evert Engeljan Bob, druk een punt!" :( |
Citaat:
over 2 weken ofzo doe ik mee aan een hockeytoernooi en ik kan geeneens hockey muwhahaha maar het word vet tof want iedereen heeft een team en gaat verkleed en wij gaan als de klu klux clan en het word tof :cool: |
als je zegt: ' brrr brr arjjj hejjj urrrjjjj' dan krijg je gratis drank van ze. hoe relaxt.
|
Ja nou wil ik het ook wel weten!
|
daarom nemen wij dus nooit een leus op ons tournooi-shirt..
je wordt het toch nooit eens.. dus doen we alleen nummer en elk jaar een nieuwe mooie naam (slobowicz/blowbowicz) maar op m'n team trui hebben wij: "hoe meer ik drink, hoe leuker jij wordt.." |
'Krijg ebola en sterf' vind ik wel wat hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Toppunt van Arrogant? (voorkant) Jezelf met mij vergelijken. (achterkant)'
'Ik speel hockey (voorkant). Hé, maar ik rook niet. (achterkant) 'Ik duw die stick door je strot.' 'Als je kraag maar goed zit.' |
"ben je schraal.. klem je kaal!" :D
|
Citaat:
|
Dit is dus één van de redenen dat ik hockey niet leuk vind.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn signature
Was het motto van een lustrum van mijn vereniging. |
deze is meer voor meisjes.. ( of voor dikke jongens met een beetje borsten, die bestaan ook)
op de voorkant: Cup A op de achterkant: Soup |
Anaal, vaginaal of geniaal?
|
Citaat:
Geniaal :D (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |