![]() |
Bands gezocht voor optredens in een jeugdcentrum in Someren.
Goededag allemaal,
Voor het komende seizoen zijn wij hard op zoek naar bands die in Comeet (een jeugdcentrum in Someren) willen komen spelen. Welk muziekgenre je speelt maakt niet uit. Heb je interesse, dan kun je altijd even op de site kijken (http://www.ojccomeet.nl) of een mailtje sturen naar bands@ojccomeet.nl of error_inside_666@hotmail.com. Vermeld dan de website van je band en contact informatie. Vermeld in de mail ook dat je de informatie via dit forum hebt gevonden. M.v.g. Frank |
behoort electronica ook tot de mogelijkheden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee man da's kut.
|
ja idd, maar ik wilde het alleen ff weten.
|
|
Meest onderschatte gitarist ooit.
Henk Mul ! |
Waar ligt Someren? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil hem |
Zodra wij een bandnaam hebben mail ik wel eens
ben nog nooit in someren geweest (Y) |
Citaat:
|
Someren, daar komt die jongen vandaan die bij Idols Alane heeft gedaan van Wes (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Krummeltje: Someren ligt in de buurt van Eindhoven. @ cut_off: Dat is goed, laat dan maar iets horen. |
Wij willen wel weer meedoen met een bandmarathon, net zoals afgelopen maand (weet jij trouwens iets af van de uitslag, wij waren al weg bij de prijsuitreiking..)
Maar eventjes ontopic. Bij een volgende bandmarathon (waar imo best veel mensen op af kwamen..) doen we zeker weer mee!! Band: Innesion Groetjes, Marloes |
Citaat:
|
...gemaild...
|
tjek www.askforbob.tk
|
Citaat:
|
Ik zal mijn bands op de hoogte stellen, maar ik denk dat het er vooral aan gaat liggen hoe we er willen komen :p
Maar ik zal het in ieder geval even melden =) Ik laat het nog wel weten |
Ontzettend gaaf zaaltje.
|
We hebben net gehoord dat het te besteden budget minder is dan verwacht. Hierdoor kan het zijn dat een aantal bands nog niets van ons hoort. Maar maak je geen zorgen, we houden jullie allemaal nog achter de hand. Ik hoop dat jullie dit niet erg vinden.
M.v.g. Frank |
Citaat:
Vakantiefoto 1 Vakantiefoto 2 Totaal offtopic, maar op verzoek van de meneer uit Someren dus. |
:D :eek: :)
|
mooie van dit allemaal is dat mark nog eens bij mij op bezoek was geweest om deze fotos te scannen
|
haha daar was ie nog jong :)
|
ik zie geen krullen
|
die had ie toen ook nog niet :D
|
wel een groot shirt dat ie nog steeds aankan, groot ecomische denker!
|
kasper is een zuinig man
|
gelukkig niet zuinig met de bassen
|
nee die zuigt ie uit (Y)
|
Citaat:
|
het kon ook echt niet anders gewoon
|
Zouden jullie niet zo veel offtopic willen praten?
M.v.g. Frank |
Hey Frank, ons spul is onderweg, we zijn benieuwd :cool:
Groeten HighSpeedDirt |
Citaat:
|
hehe, het was net zo gezellig
|
he frank ask for bob wil wel spelen daar als de datum uitkomt (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |