![]() |
Zijn er nog mensen die RTCW Enemy territory spelen?
ik vroeg me af of dit spel nog gespeeld werd?
zoja zit je in een clan? vertel me er alles over heb je een lievelings map? wat ben je meestal? medic,engineer,field ops, cov ops brand los:P ik speel het zelf wel alleen de map fueldump en ben een nieuw principe aan het uitwerken, omdat ik in een aantal clans heb gezeten, en dat is me slecht bevallen ik ben meestal allied cov ops, en dan ga ik sniperen met m1 garand of met een sten gun infiltrren naar de fueldump. |
Ik ben wel van plan om mijn oude clan weer leven in te blazen en weer verder te gaan... maar ik heb het een beetje druk nu met school (n) en Guild Wars (y)
|
Ik heb het zeker gespeeld, maar het gigantisch hoge aantal cheaters in het spel heeft mij doen besluiten dit spel niet meer te spelen.
Ik was echt goed, zelfs tegenover cheaters. Ik speel het nu alleen nog op lan-party's. |
Cheaters? die ben ik nog geen tegen gekomen
|
ja inderdaad, maar als je cheat-vrij wil spelen moet je op servers gaan spelen waar punkbuster WEL aanstaat.
Als Punkbuster aanstaat is cheaten onmogelijk, maarja kan ik jullie nog overhalen voor een clan? Obi gefeliciteerd(Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
speel zelf niet maar mijn clan waar ik met SoF 2 bijzit heeft wel een ET team
DOW ( Dogs of war ) |
Ik speel dit spel steeds voor 2 maanden ofzo en daarna weer een flinke tijd niet. Na een tijd heb je namelijk de standaardmaps en de echt goede custom maps wel gezien. Soms kom je dan in één keer een nieuwe goede custom map tegen, maar dan wordt deze weer bijna nergens gespeeld helaas. Ik denk overigens dat ik het in de grote vakantie wel weer een tijdje ga spelen, maar nu ff niet iig ;).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |