![]() |
Skatefestival - 25-60 & 26-06 in de Peptalk in Ede
SKATEFESTIVAL 2005 - 25-06-2005 & 26-06-2005
Het is weer zo ver, PepTalk organiseert een skatefestival met als programma: Skate: * Demo's * Contest t/m 14 jaar (BMX, Skateboard, skate) * Clinics (board en skate) Podium: PepTalk organiseert voor de derde keer een Skatefestival in Ede op 25 en 26 juni! Dit jaar weer een groot podium op het skateterrein met veel meer punkbands!Op de eerste dag ziet de line-up als volgt uit: - Dash - 4Radicals - Spraakmakend (hiphop) - Rawberries - Antillectual - Percussie (trommels enzo.) - The Bips - The Fart Farmers - Left Ahead (hiphop) - Beans dit begint om 10.45 uur.. en op de tweede dag: - Kritiek - Nuclair Playground - Alles Smartpop Collectief - Last To Go - Lt. Somerset - Dj Maas Bloemendaal (hele dag tussen de optredens door) - The Shaggable sluts - Dislocated - Street Wise Alliance - Mistake Eerste optreden vanaf 12.00 uur!! Vanaf 10.00 uur kun je wel skaten. Wel dikke shit dus, en geheel gratis! |
Waar ligt Ede? :o Welke provincie, bmx vind ik wel tof.
|
Gelderland, vlak bij de mooie stad Wageningen.. (Arnhem dus)
|
Ik heb dan toch vrij, ik zal eens kijken.
Of fuck, dat valt wel met pressure fest en fury fest... Damm |
Ohja, beans.
Ik ga wel. |
Ede city :)
|
Nee natuurlijk niet ga ik daar niet heen.
|
Citaat:
|
ghehe, en goedkoop supermarkt bier in de openlucht (y)
|
Citaat:
|
Alleen de zaterdag dan maar?
|
Citaat:
|
omg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beans en mistake zijn natuurlijk tof maar t is erg ver weg
eens kijken of ik dit alsnog kan regelen (y) |
Citaat:
|
Stefanie voor the bips
Jij voor Beans Ik kijk wel of ik bier los krijg bij Antillectual |
ik ga zondag (y)
want zaterdag moet ik werken :mad: |
op verzoek van the bips zijn the bips en dislocated omgewisseld, dislocated dus zaterdag en the bips zondag
(voorderest blijft het programma gewoon zo want ze gaan binnenkort de flyers drukken enzo) |
he kut.
|
|
Citaat:
|
Woonde ik maar in Gelderland, was ik maar een echte vent!!
up zaterdag of zondag, we zijn er nog niet uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in eerste instantie geertje en ik, maar aankomend weekend is ook dat rockshizzle gebeuren op de goffert, en dat zijn altijd leuke parkhanghippieontzettendgaarwordendagjesbezighedenfietspompkasteeltuin grasmaaier dingen. dusseh....!? |
Citaat:
Dus we gaan zaterdag. Ja? |
Citaat:
|
Dan ben ik ook nog eens klaar met mn tentamens. Fijn he.
|
Je wilt niet weten hoe fijn ik dat vind.
|
Wordt vast een leuk feestje maar ik heb gelukkig nog vettere feestjes dit weekend die veel dichter bij zijn dus dat komt mooi uit (y)
|
Citaat:
|
ik ook van jou sjoedje
|
fuck you :D
|
hehe :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |