![]() |
waar heb je een hekel aan?
Ik bijvoorbeeld heb een serieuze hekel aan schrijffouten, vooral
d-t fouten, ik vind het ECHT verschrikkelijk. Dialect, daar heb ik niets op tegen, maar dingen zoals: "Ik vindt" of "rooken"... Brrrrr, ik krijg 'r de kriebels van! |
br33zah ofzo (n)
|
Citaat:
als ik dat hoor, zeg ik altijd hardop ZIJ, zelfs bij mensen die ik niet ken, het is een soort ziekte geworden die zich snel heeft verspreid in nederland :| |
Dat fb'ers nooit antwoorden. :o
|
Ik heb ook altijd de neiging om iedereen te verbeteren, bij een verkeerd voltooid deelwoord.
Bij ons (in de Kempen) wordt dit veelvuldig gedaan! "Ik heb daar gelogen" in de plaats van gelegen... *zucht* |
Geert Wilders
Harry van Bommel domme mensen de VS bReEzAh's christen/moslim/joods-extremisten het huidige kabinet sletjes van 13 de 'muziek' van m'n zusje mensen die niet in het verkeer thuishoren etc. etc. etc. |
Als iedereen iets van me wilt. Dat er aan alle kanten aan je gesleurd wordt (voor je gevoel moet je dan iedereen teleurstellen om aan jezelf te denken).
En als mensen die helemaal niks doen voor hun studie, m'n aantekingen willen kopieren. Hoe durf je (n) |
op examenuitslagen wachten
dat kan zo vervelend zijn... waarom hebben ze dat ook eigenlijk uitgevonden?!?!!/-- |
dat ik op mijn (klepjes)telefoon geeneens een knopje heb om de oproep direct af te wijzen. :o
|
mensen die dieren mishandelen puur voor de lol, heb dan altijd zin om zo'n iemand ff een poot uit te draaien ofzo...
En verder... tja.. dialect niet, vind ik wel leuk :P Taalfouten ook niet echt, maak ze zelf ook veel, ik ben echt SUPER SLECHT in talen, en dan vooral die d-t regeltjes, het is niet moeilijk, weet het, maar snap dr geen hol van... terwijl veel wiskundige formules in mijn ogen dan weer heel simpel en logisch zijn... :rolleyes: Maarja, verder heb ik een ontzettende hekel aan dat gezoem van een mug net op het moment dat je in slaap aan het vallen bent :mad: |
als m'n mail het niet doet :mad::(
|
Als Balance haar mail het niet doet, want dan moeten we weer gaan pm'en. :(
|
Aan mensen, want mensen zijn vervelend. Ik zeg niet "dood aan alle mensen", dat klinkt weer zo negatief. :o
|
Aan Mensen die op msn zo schrijven:
HaLlO HoE gAaT hEt? Mensen die verkeerde voltooide tijd gebruiken. Mensen die gewoon lomp doen. Bush etc etc |
Mensen die dorpelingen ophangen in het wws topic.
|
ik vergat Balkenende :)
|
Citaat:
Edit, speuders.nl heeft de advertentie verwijderd. :( |
Citaat:
|
z.g.a.n.
|
Citaat:
|
Ik hou van alles en iedereen.
|
Wat alto... :p
|
teveel om op te noemen
|
Citaat:
Ik heb een hekel aan buikpijn. :p |
Dat ik wel eens dingen vergeet.. Zoals mn portemonnee vanochtend. Nu zit ik thuis te wachten op de volgende trein..
|
PM-boxen die vol zitten
en ziek zijn |
Lesroosters die zich niet aan mijn lifestyle hebben aangepast.
|
Zogenaamde 'schapen'
De macht van de VS Rasicme |
De cavia(hamster?) van mijn zusje. Overdag is hij lekker stil, 's nachts vindt hij het nodig lawaai te maken in zijn loop-rad. :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ennuh.. aan regen! En aan een maand fulltime moeten werken om m'n vakantie te financieren :'( |
Citaat:
Ik heb nergens een hekel aan op het moment. http://smile.smilies.nl/538.gif |
Zweet.
|
ik heb een hekel aan:
Wiggers Hoertjes die doen alsof ze neger zijn. Mensen die denken dat ze gangster zijn. liegen stelen van dierbare discrimineren racisten vooroordelen wespen Me broer :( |
Negers en rascisten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, ik heb ook een hekel aan mensen die ironie, sarcasme e.d. niet herkennen. |
Citaat:
oh ik snap m... je haat jezelf ? |
Aan pmboxen die elk moment vol kunnen zitten.
|
Citaat:
Ik heb een hekel aan onnozele mensen. |
Ik heb een hekel aan mensen die niet tegen GRAPJEs kunnen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1: Vrouwen
2: Mannen 3: Kinderen 4: Mekkerende moslims en jankende Christenen 5: racisten 6: Kutmarokkanen 7: Anarchisten en libertariers En nog veeeeeeeel meer! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen.
|
Hagelstenen...
|
Citaat:
check mijn sig;) |
De meeste mensen.
|