Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Pijn als hij binnenkomt (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1194577)

Abby 03-06-2005 13:07

Pijn als hij binnenkomt

Ik heb nu zo'n 3 maanden sex met mijn vriend. Over het algemeen altijd veilig, maar er zijn een paar keer geweest dat we zonder condoom deden. (wel altijd de pil) Tot voor kort ging alles prima, alleen de laatste 2, 3 weken heb ik best veel pijn als hij binnenkomt.

Dat doen we dus heel langzaam en dat doet in het begin pijn. Na eventjes is die pijn weg en als we dan eenmaal bezig zijn heb ik nergens last meer van...

Ik weet niet hoe dit komt...Misschien heeft iemand dit ook gehad?
Het is echt zo'n stekende/zeurende pijn. Heb verder ook geen branderig gevoel.. (Had ik in het begin toen ik er last van kreeg wel ná de sex)

Ik dacht zelf dat het misschien een schimmelinfectie kon zijn, maar ik heb verder geen afscheiding of branderige pijn bij het plassen o.i.d... Echt alleen die pijn als hij binnenkomt.

Een soa is het gelukkig niet, want ik ben getest :)

evanescence 03-06-2005 13:15

Ik heb het niet eens helemaal gelezen...kijk eens rond...er zijn al twee andere topics met de zelfde vragen... :rolleyes:
misc dat je daar wat info kan vinden!

succes

btw, nu heb ik m wel gelezen, misc komt die stekende pijn omdat hij tegen je baarmoeder aan stoot?

Abby 03-06-2005 13:24

Citaat:

evanescene schreef op 03-06-2005 @ 14:15 :
Ik heb het niet eens helemaal gelezen...kijk eens rond...er zijn al twee andere topics met de zelfde vragen... :rolleyes:
misc dat je daar wat info kan vinden!

succes

btw, nu heb ik m wel gelezen, misc komt die stekende pijn omdat hij tegen je baarmoeder aan stoot?

die andere topics zijn toch net iets anders...
Daarom posste ik ook een nieuwe, ik had ze wel al gelezen :)
ik heb bijvoorbeeld wel een paar keer onvelig gedaan
én het ging eerst in het begin wel goed, nu niet..snapje?

Die pijn is niet omdat hij tegen mijn baarmoeder aanstoot, want het is al als hij er nog maar een heek klein beetje in zit :) Dan is hij daar nog lang niet :p (zon pijn heb ik wel soms als ik bovenop hem zit tijdens de sex, maar dan zorg ik gewoon dat hij net niet zo diep meer komt.)

Shitonya 03-06-2005 14:15

Je bent niet nat genoeg. Zonder condoom - geen glijmiddel van het condoom waardoor hij makkelijker in je komt ( geen glijmiddel, dus waarschijnlijk pijnlijker voor jou omdat je misschien te droog bent of er nog aan moet wennen om het zonder te doen).

juno 03-06-2005 14:24

Glijmiddel en je bent overal vanaf.

AngelLena 03-06-2005 14:40

Het komt hoe dan ook bij pijn altijd op dezelfde dingen neer: je bent te gespannen/niet nat genoeg/de boel moet even oprekken/stukje vel is iets ingescheurd. En verdere info daarover is in die andere 2 topics ook wel te vinden :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.