![]() |
Hellup!!!!
Jezussss k woon nu in the USA en TV kijken is hier leuk maar ook heel erg moeilijk....we hebben namelijk een stuk of 70 channels! Echt de meest mogelijke onzin dingen (Tel-Sell-Hi-Mike spreekt nu wel engels maar is nog steeds zwaar irritant... :mad: :D ) .....the Food Channel, the Travel Channel, the Weather Channel :rolleyes: maar het probleem is ook dat er teveel leuke dingen tegelijk komen :eek: :confused:
|
Als je nou eens over de leuke dingen zou praten. ;)
Programma's die we hier niet kennen? |
DUH!! Iedereen kent " Hi Mike wat heb je vandaag voor onze kijkers in petto? Hi iedereen, nou vandaag heb ik toch zoiets moois! Nou wat dan Mike? O het is ongelooflijk, het snijdt een HELE ui in een HALVE minuut, wat zeg je me daarvan? O, nou Mike dat is geweldig, ik heb namelijk zo'n hekel aan uien snijden! De Amazing Discovery en Tel Sell filmpjes dus.... :D :rolleyes: :p
|
Koop een VCR :P
|
De Amrikaanse televisie is inderdaad echt vaag...en meestal nog erg slecht ook.
Als ik jou was zou ik wat speciale zenders erbij halen zoals HBO of Showtime, dan zie je tenminste goede programma's/films zonder al die reclame. |
Of Comedy Central. :)
|
is dr nou egt elke 5 min reclame? :o
|
Citaat:
|
Ja de commercials are like soooo incredibly annoying!!! Idd iedere 5 minuten, en dan allemaal van die blije amerikaanse gezinnetjes die dan over je beeldbuis huppelen. En de reclames van America Online komen me me na 3 dagen al compleet de strot uit, en zoveel televisie heb ik nou ook weer niet gekeken :mad:
|
maar heb je daar dan geen publieke omroep ofsow, zoals in nederland, waar t wel meevalt? of zijn daar weer geen leuke progs?
|
En ook de mentaliteit al overgenomen om 's morgen voor de TV te ontbijten? Naja, in Europa doen vele mensen dat ook al denk ik.
|
Citaat:
|
Ongeveer net zo lang (of iets korter) als de SBS6/Net5/RTL4 reclame blokken....maar deze komen veel vaker over je scherm geschoven dat is dus het irritante :rolleyes:
|
poeh poeh, wat moet jij een zwaar leven hebben zeg..
zal ik alle afleveringen van gtst voor je opnemen en eens per week naar je toe sturen? :niet-sarcastisch-genoeg-voor-een-rolleyes-smiley: neuh, anders koop/huur je toch wat films/dvd's? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|