![]() |
[TK] boeken VWO
Kopen?
BOEKEN VWO ivm met slagen (hopelijk) FRANS Libre Service Cahier d’exercises Algemeen Deel (nieuwprijs: 19,00 bij mij 9,00) Libre Service Profieldeel + 3 CD’s (nieuwprijs 42,20. Bij mij 30) bij aankoop: gratis antwoordenboek Engels Milestones Students File 2 (nieuwstaat) (nieuwprijs 15,95 Bij mij: 7,50) bij aankoop: gratis antwoordenboek (Keys voor leerlingen) AK De Geo. Regionale Beeldvorming Werkboek (nieuwprijs: 13,70 bij mij 7) Samengevat Aardrijkskunde (nieuwprijs: 9,50 bij mij 5) GS Examenkatern Vietnam (Nieuwstaat) (nieuwprijs 21,50 bij mij 15,00) Examenkatern Met de Loep op Lancashire (nieuwprijs 21,50 bij mij 10,00) Examenbundels Frans 5,00 Engels 5,00 samen 9,00! Hele pakket nieuw kost ong. 168 euro. Bij mij 90 euro!!! Over de prijs valt te praten uiteraard! Alles exc. verzendkosten (voor de koper) Als er staat Nieuwstaat, dan ook echt nieuw en ongebruikt! |
Lancashire is volgend jaar geen eindexamenonderwerp, dus daar heb je niks aan :)
|
Oh dat is ook zo,
misschien hebben sommige em gehuurd en vonden ze het zoooo interessant dat ze em ook willen hebben ofsow :p :rolleyes: uhhhh |
Citaat:
blijkbaar heb je mensen die daar gewoon in geïnteresseerd zijn ofzo? :confused: :D |
Citaat:
|
die examen boekjes van gs. krijgt de leerling zowieso dus die hoef je niet te verkopen...
ja ik wou 't ook al doen :| |
Ja, die koop je via school, die kríjg je niet.. Maar zo is het dus goedkoper :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus mensen.... kopen? :o
|
Heel misschien dat ik nog interesse heb in je eindexamenkatern geschiedenis Vietnam, maar ik wil eerst even mijn boekenlijst hebben en kijken wat ik allemaal nodig heb.
|
Citaat:
|
mensen! jullie weten dat er over de prijs onderhandelt kan worden? ;)
|
Frans examenbundel? pm-en?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |