![]() |
Wat maakte jouw dag helemaal goed?
Om maar eens een positief topic te hebben in tegen stelling tot het "Waar heb jij een hekel aan" topic en het "Verpest de wens" topic.
Daarom, wat maakte jouw dag vandaag goed? |
Het heerlijke eten dat ik vanavond mag opeten. Ik ga uit eten. :cool:
|
Een bepaalde pm/mail sessie :D
|
Dat iemand een spelletje met mij speelt. :o
|
Een 8 voor mijn mondeling tentamen vanmiddag :eek: :cool:
|
Chocola :o
|
Ik heb een wind gelaten.
|
het weer en het lekker uitslapen (y) en de geur van buiten, zo'n frisse bosgeur! :)
|
Die fouten in topictitel en beginpost.
|
:d
|
Citaat:
|
- een niet onaantrekkelijke jongeman hielp me toen ik ruzie had met de computer bij mijn powerpointpresentatie;
- mijn college dat officieel tot 3 uur duurt was om kwart voor 2 al afgelopen; - vanavond ga ik lekker bbq'en! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kan het niet, vraag het aan je link ;) |
Een goed boek :)
|
De zak chips die ik straks ga verorberen.
|
Citaat:
Linda, wil je de titel even aanpassen. |
De pizza van zometeen (al heb ik liever de sushi die de visite daarna krijgt te eten, maar ja, ik mag niet meedoen :()
|
Naast hem wakker worden, en een waterijsje en een bak aardbeien. En lekker over de grachten fietsen(y)
|
Citaat:
@Noodles: waarom mag je niet meedoen? |
Hopelijk de avondmarkt vanavond... Mijn dag was goed want ik had het gevoel een goed mondeling examen gedaan te hebben, tot ik te horen kreeg dat ik maar een 10 (op 20) krijg :s
Voor de rest gaat er nog veel moeten gebeuren voor mijn leven tot dinsdag goed is (dan een klote-examen... tot dan leef ik in mijn depressieve grot :( :| ) |
Niks.
|
naar de stad met mijn lief aldaar ijs verorberen
|
Nou, dit toverde toch wel een lach op mijn gezicht, oh zo flauw:
http://av.rtl.nl/web/components/expe...128K_V9_av.asf |
Citaat:
Nou, mijn dag was niet echt bijzonder.. het broodje rosbief was denk ik wel het hoogtepunt :p |
Dat ik gisteravond (en nacht :bloos: ) alles gedaan heb voor school wat ik moest doen, en dat ik vandaag eindelijk eens trots op mezelf was. :o
|
Een klein vogeltje dat leerde te vliegen.
|
Citaat:
Maar ondertussen hebben mn ouders toegezegd wat extra sushi te maken (y) |
M'n vriendin van school die ik volgend jaar een stuk minder ga zien.
Ze maakt me altijd aan het lachen en vandaag had ik weer onwijs de slappe lach van d'r. Maakt school toch wel weer leuk :) |
Die grote kop thee met stuk boterkoek deed ook wel (A).
|
Het onweer. :)
|
Aanwezigheid van lieve vrienden die er toch steeds weer in slagen mij opnieuw te motiveren voor de examens :-)
|
Een heel fijne leraar die me zei dat mijn studies volgend jaar wel zullen lukken
|
De koekjes die ik straks ga eten.
|
niets
|
Lekker weer als ik niks gepland heb op een dag.
|
moet nog komen denk ik :P
|
Citaat:
|
M'n baas en een leuke autorijles. :cool:
|
Citaat:
|
Ik heb geen verplichtingen meer, mijn dagen zijn per definitie goed. En natuurlijk was er vandaag ook niets om mijn dag te verneuken. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Edited |
Ik zag net een hele lelijke vent met een hooligan-shirt en een paraplu'tje in z'n hand :cool:
|
Dat er een lief poesje de tuin in kwam lopen was lief :)
Maar daarna werd de dag weer kut dus tja. oeps sorry maak ik er nog een negatieve post van |
De reacties van 'annepanne' op L&R. :D
|
mail, tentamen halen :)
|
Dat de zwaarste tentamens erop zitten (y)
En dat het weer weekend is natuurlijk... |
De ontdekking dat die lieve meid waarmee ik sms en chat in het echte leven ook inderdaad zo lief is :) Jeeeej :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |