![]() |
Panty's/maillots als het warm is?
Im zie bij mij op school de laatste tijd heel veel meiden in panty's lopen als het bijna tropisch warm is. Ook nog van die zwarte. dan met die kniehoge sneakers eronder en heel soms nog met hele lange kousen erover.
Het zweet breekt me al uit als ik mijn voetbalkousen aan moet in dat weer als ik moet trainen. Ik vraag me af waarom meiden zoiets aandoen, en dan zitten ze nog in de zon op het schoolplein. dan denk ik bij mezelf dat dat enorm heet moet zijn. Is het gewoon mode? Of zit het gewoon lekker? Ik vraag het me gewoon af. Groetjes, Sander |
Ik heb ook liever een dunne panty aan inplaats van blote benen. Voel me daar gewoon fijner in. En met een spijkerbroeken is het nog veel warmer.
|
Ja, het staat gewoon leuk en veel andere meiden dragen ze ook
|
Maillots lijkt me wat overdreven :confused:
Maar altijd panty's want ik vind het vaak leuk om van mijn fiets te vallen :( |
Ik draag wel altijd panty's, maar niet omdat 'veel andere meiden ze ook dragen' maar omdat sommige benen bedekt dienen te blijven.
En als het echt heel warm is gaan m'n benen aan elkaar plakken en da's helemaal bagger. |
waarom vraagt iemand zoiets zich af? :confused: :eek:
|
Citaat:
|
Nee hoor, absoluut geen saai leven.
Maar ik zie het wel eens terwijl ik me al rot zweet in een korte broek en halve sokjes. Dan vraag ik me af waarom al die meiden in panty's lopen. Ik krijg het al warm als ik dat zie. en ik vond het wel een interessant onderwerp, snappie? |
Citaat:
|
Het is bijna 30 graden, je ziet een paar meisjes in panty's (nee, geen normale, van die dikke zwarte dikke), dan valt dat toch op?
Ik vind het wel mooi staan, maar het lijkt me echt vreselijk heet! Misschien staan niet zoveel jongens hierbij stil, maar ik wel! |
Citaat:
|
Ik, als jongen zie een paar meiden op het schoolplein met mijn 3/4 broek aan en korte sokjes. de meiden dragen zwarte dikke panty's en vaak hoge sneakers.
Ik beeld me dan in dat dat bloedheet moet zijn, maar het zal wel mode zijn denk ik dan. Maar ik vraag me nog steeds heel erg sterk af waarom die meiden zich in die panty's hijsen. Ze zullen ondanks de hitte wel lekker zitten lijkt me dan. Persoonlijk zie ik graag blote vrouwenbenen en die panty's vind ik dan een beetje zonde.... Sander |
Dat snap ik wel, sander.
Ik draag ook altijd panty's zelfs in de zomer, maar ik vind het belangrijk hoe ik er uit zie. Het is wel erg heet in panty's, maar ik vind mijn benen veel mooier in panty's, en niet iedere jongen hoeft mijn blote benen te zien. Maar je hebt gelijk, het is erg heet als het warm is en ik trek ze ook gelijk uit als ik weer thuis ben want ze zitten echt niet lekker. Soms is het dus wel even afzien. Carolien |
|
hangt ervan fa wat voor rokje/jurkje ik aan heb en wat ik ga doen.
als ik op vakantie ga neem ik nooit panty's/kousen laat staan maillots mee. als ik naar school een kort rokje aan doe dan draag ik wel kousen/panty's. als ik (waar dan ook heen) een iets langer rokje/jurkje draag doe ik geen panty aan. ik vind van die 'huidskleurige' panty's altijd wat stumperig. laatst zat ik in de bus, er zat een meisje tegenover me met zo'n geval, maar haar rokje was zo kort dat je dat 'verstevigende' broekje er helemaal onderuit zag komen. :( |
Citaat:
als dit geen undercover is verhang ik mezelf. en nu niet met van die morbide grapjes aankomen hè :( |
Ik heb in de zomer óf blote benen, of ik gebruik van die speciale dunne zomerpanties van de Hema. Sja, zit idd soms beter, en staat soms mooier dan blote beentjes.
|
ik vind het wel lief dat een jongen zich dat afvraagt :)
|
Dank je :)
Maar ik vraag me op zo'n moment af wat het nut van panty's is. Is het hoe meisjes hun benen willen laten zien? Is het een gewoonte? Of is het iets wat meisjes is opgedrongen door 'hoe het hoort'? Ik vind dat meisjes zich niets aan hoeven te trekken van mode of andere 'regels'. Als jongens iets niet lekker vinden zitten trekken ze het ook niet aan, en als ik dat soms eens zie kan ik me niet voorstellen dat een zwarte panty in de hete zon op het schoolplein lekker is, of ik moet me vergissen ;) Meiden, ik zou zeggen voel je vrij en hijs jezelf niet in die ondingen. Ik heb ze nooit aangehad natuurlijk, maar ik kan me er wel een voorstelling van maken. Wie heeft die ondingen ooit uitgevonden??? |
Nee, nog niet eens sokken, lang leve de teenslippers :)
Ik heb anders nog geen enkel meisje panty's zien dragen nu hoor, zo vanaf 15 graden doen ze dat niet meer :) En ik ook niet. |
Citaat:
|
Ik loop gewoon met blote benen, mochten mijn benen daar te lelijk voor zijn op een gegeven moment dan ga ik gewoon net zo lang onder de zonnebank/lijnen totdat het er weer enigszins toonbaar uitziet. Niks panty's.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn benen zijn echt te lelijk om mensen aan te doen,dus panties (y) .
|
Citaat:
Bovendien weet je het rond deze tijd niet met het weer, het ene moment is het bloedheet, het andere moment komt de regen met bakken uit de hemel vallen. Sta je daar met je blote beentjes! :) :) :) |
Citaat:
Ik vind het tegenwoordig leuk om vaak van de fiets te vallen. Daar krijg ik bloederige wonden van. Ik vind bloederige wonden niet heel mooi. Daarom moet er een panty onder mijn rokje :) |
Korte sokjes. Ik draag nooit panty of malloot. In de winter hele lange sokken maar geen malloten veels te warm voor :nono:
|
Citaat:
|
Ik draag vrijwel nooit panty's en eigenlijk ook nooit rokken/ rokjes. Ik ben pro lange broek (y) (al vind ik mijn benen niet lelijk ofzo)
|
Citaat:
|
liever een panty want anders plakken mn dikke dijen tegenmekaar en dan krijg je schurft :)
|
Als het tropisch warm is, heb ik gewoon blote beentjes :D Maar als ik het koud heb, draag ik altijd wel een panty.
|
Citaat:
|
de optie normale sokken staat er niet bij.
daar gaat mijn humeur. :( |
Citaat:
|
|
wat de fuck boeit het :confused:
|
Panty's zijn wel fijn. Áls ik al rokjes draag dan, wat ik mezelf eigenlijk verboden heb in verband met veel heup en nog meer bovenbeen. Maar goed, ik heb geen zelfdiscipline dus ik draag ze toch wel, en aangezien ik niet van plakkerige zweetbenen en melkflesbenen hou zijn panty's wel chill ja.
|
:p Nee, ik haat panty's, sokken en dergelijke
|
waarom haat je sokken, panty's enzo dan? :confused:
|
Citaat:
|
Ik draag alleen lange broeken omdat ik lelijke dikke benen heb en ik allergisch ben voor de zon.
|
Ik ben een jonge van 26 maar naar een dag werken en doen savonds douchen rokje aan en een dunne panty heerlijk binnen zitten onder de waaier .... geen plakkende broeken enzo.
|
Heftige up... Wil je een eigen topic, ikuhdude?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |