![]() |
logopedie
Ik wil misschien de opleiding logopedie gaan doen
( niet aankomend schooljaar, ik doe nog geen examen) Maar: ik doe vwo met als profiel economie &maatschappij. Ik weet dat er geen verplichte vakken zijn om toegelaten te worden, maar ik las wel op de site van de hvu dat je wel enige kennis van exacte vakken nodig hebt. Is logopedie te doen zonder een n-profiel? Ik zal waarschijnlijk wel genoeg wis- en natuurkunde kennis hebben, maar bio en scheikunde........... Kan iemand mij hier meer over vertellen? (ook over de studie opzich.) Klopt het dat logopedie een lotingsstudie is? En; hoe makkelijk kom je door de toelatingstest? Alvast bedankt |
is hier niemand die logopedie doet?! :(
|
Ik ken een meisje met vwo CM profiel die het ook gaat doen :o ohja ze heeft wel 2 jaar biologie1 gehad, maar absoluut geen N-profiel dus.
|
ik ga logopedie doen. Je moet een toelatingskeuring doen en er is verder geen loting. ik heb zelf wel een n-profiel. maar ik weet dat er in utrecht de mogelijkheid is om voordat de studie begint een aantal bijspijkerdagen zijn voor scheikunde en natuurkunde.
|
bedankt voor de info (y)
|
Kan iemand mij wat meer vertellen over de toelatings test ?
|
Citaat:
|
naamzoek Dolores
|
Citaat:
Maar jaahoee, eindelijk een topic over logopedie! Citaat:
|
Hoi,
Ik vroeg me af of er al mensen zijn die zeker weten dat ze volgend jaar logopedie gaan doen. Ik ga deze opleiding als het goed is aankomend jaar in Rotterdam doen. Afgelopen zaterdag het geschiktheidsonderzoek gedaan en ik ben 'geslaagd'. Het lijkt me leuk om alvast een beetje mensen te leren kennen die ook naar Rotterdam gaan... Groetjes, Manouk |
Hoi Manouk,
Beetje late reactie, excuus! Ik was opzoek naar forumberichtjes over de Logopedie-opleiding, en vond deze. Ik ga ook logopedie doen aankomend schooljaar. Ik ga het aan de HAN in Nijmegen doen. Sorry, niet in Rotterdam dus! Ook ik ben heel blij dat ik een positief advies kreeg na het geschiktheidsonderzoek en reuze benieuwd naar de inhoud van de opleiding. Vorige week heb ik via 'selexyz' de boeken al besteld, dus ik hoop ze snel te ontvangen. In een ander berichtje las ik dat je dit jaar vwo eindexamen hebt gedaan. Ik heb niet kunnen achterhalen of je geslaagd bent. Ik hoop het ontzettend! Groetjes en tot horens, Laura |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |