![]() |
The White Stripes - Get Behind Me, Satan
Iemand de nieuwe White Stripes plaat al gehoord?
Ben totaal geen fan, maar vind dit wel een aardige plaat. De eerste singel Blue Orchid heeft wel een lekkere electro riff. Plaat is te horen op de 3voor12 luisterpaal. http://3voor12.vpro.nl/3voor12/index.jsp tracklist: 1 Blue Orchid 2:37 2 The Nurse 3:47 3 My Doorbell 4:01 4 Forever for Her (Is Over for Me) 3:15 5 Little Ghost 2:18 6 The Denial Twist 2:35 7 White Moon 4:01 8 Instinct Blues 4:16 9 Passive Manipulation 0:35 10 Take, Take, Take 4:22 11 As Ugly as I Seem 4:09 12 Red Rain 3:52 13 I'm Lonley (But I Ain't That Lonely Yet) 4:19 |
jep, ik heb hem nog maar even snel geluisterd, en nu ga ik dat even goed doen.
|
heb em net van soulseek gehaald, klinkt erg oke tot nu toe
de singel is iig vet (y) |
Goede CD.
|
weetjewat, ik download 'm even :)
|
Ik vind die nieuwe single niet mooi.
|
ik wist niet eens dat ze een nieuwe plaat zouden uitbrengen, dit weekend nog maar eens even op mn gemakje luisteren dan
|
Singletje is geweldig, plaat net gedownd, meteen even luisteren. ben echt benieuwd :eek:
|
oeh, helemaal vergeten, gelijk downen!
White stripes vind ik doorgaans erg geweldig! |
het lijkt me echt frustrerend als je geen progressie kan maken
|
^
| (y) |
Ik had gister de clip gezien en die vond ik echt ernstig vet. Het nummer zelf daarentegen vond ik niet bijster boeiend. Compensatie.
|
zz
|
elephant was echt een topalbum (y) ( ff terzijde)
|
Ik heb 'm gisteren geluisterd, ik vond het wat minder. Misschien is het even wennen, ik ga er iig nog eens rustig naar luisteren binnenkort.
|
Citaat:
nieuwe single klinkt goed, ga nu album luisteren |
had na het horen van single wel meer verwachtingen van dit album
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond dat op elephant een paar hele vette nummers stonden seven nations army (hoe cliché :rolleyes: ) was ook mijn favoriet maar ik vond The Hardest Button To Button, I just don't know what to do with myself en Hypnotize ook erg vet. De rest van het album liep er gewoon lekker doorheen zeg maar. |
Citaat:
ik vind de eerste 2 albums het beste. white blood cells was ook wel okee, goed genoeg om niet overtroffen te kunnen worden door elephant en het nieuwe album. |
Ik vind de single nogal lijken op alles van DFA1979, alleen dan minder.
|
Jammer dat die zanger zo'n kut stem heeft. De rest van die single vond ik leuk klinken.
|
Citaat:
In Paradiso waren ze live in ieder geval prima bezig, maar het is een band voor kleine zaaltjes, niet voor grote festivals. |
Dat maakt hun muziek nog niet beter.. :nono:
|
Van Elephant vond ik alleen Seven Nation Army en Black Math leuk, de rest was niet echt boeiend, vooral die Button en dat Little Ancorns niet (n)
|
elephant is op een paar uitzonderingen echt vreselijk (N)
white blood cells was duidelijk hun hoogtepunt. |
Citaat:
en het is wel muzikaal wat interessanter geworden vind ik. |
ben de plaat nu al zat.
|
:D
how ironic. |
Citaat:
of je dat vooruitgang wil noemen.. een verandering iig wel, k vind het wel koel (y) |
ik vind hem ook wel goed, iemand die clip al gezien?
|
Wat een ontgoocheling zeg :(
Hun eerste twee platen waren wel aardig, 'White Blood Cells' en 'Elephant' waren respectievelijk geweldig en geniaal, maar 'Get Behind Me, Satan' vind ik tot nu toe maar flauw, ongeïnspireerd en oersaai. |
ik vind het juist jammer van die extra instrumenten, het mooie van the White Stripes was juist dat minimalistische. Verder wel aardig, maar niet zo goed als White blood cells, Elephant en De Stijl
|
Citaat:
|
Verder hoort bij The White Stripes inderdaad rauwe productie en minimalistisch geluid, het zou wel jammer zijn als dat hier niet zo was. Maar ik heb alleen Blue Orchid gehoort en die vind ik wel vet.
|
...ben m nu aan t downen, hoop dat ie weer wat meer is zoals de stijl of white blood cells...
..en dat ze weer naar nederland komen, heb wel zin ze weer te zien :) |
erg leuke plaat, stuk beter dan elephant :cool:
|
Ik vind het een beetje moeilijk hun te beoordelen! Ik vind het heel gaaf dat ze zo puur en rauw blijven en dat alles vrij simpel is, maar ach dat doen al zoveel bandjes.
Ik vond alle singles van Elephant wel leuk, maar het heeft me niet zo ver gekregen om het hele album te kopen... Downloadde gewoon de bekendste. Verder heb ik zelf white blood cells en die vind ik wel erg goed!!! Ben ook nog steeds nieuwsgierig naar hun eerste albums. Misschien moet ik eerst Elephant goed luisteren voordat ik mijn mening kan geven over Get behind me, Satan. Of juist niet.... Ik weet het niet!:D |
Citaat:
Hoorde op MTV News dat hij getrouwd is met de chick in die clip.. |
Ikvind het wederom weer niet leuk, ook het nieuwe nummer niet.
De clip doet me denken aan die ene van christina aguilera. |
white striptes zijn prutsers
|
Citaat:
|
Ben 'm nu aan 't luisteren op de luisterpaal. Ik ben niet een enorme White Stripes fan, maar het klinkt lekker. Verrassend vond ik de bijgevoegde instrumenten. Marimba jeej. Al is het alleen maar dat ik nu iets heb om naar door te verwijzen als iemand vraagt wat in godsnaam een marimba is. En als het uitgetabd wordt, heb ik weer eens wat anders te spelen dan Afrikaanse deuntjes. Oh ja en ik kan natuurlijk in een WS coverband. (Dat kon ik eigenlijk sowieso al...well uh...vrijwilligers?)
|
rukband
|
Citaat:
|
als jeh et over de duvel heb, ik heb net een topic gepost:p
|
ben hem nu aan het luisteren, klinkt best ok (Y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |