![]() |
Wat voor spul haal jij meestal bij de shop?
:)
|
haze.
|
Voorgedraaide wiet-joints, want ik kan ze niet zelf maken
|
white widow.. maat haalt voorgedraaide.. zal em es vragen of ie de namen x zegt, dan post k opneu
|
coffeeshop; Moonlight, (super)K2, ice-o-later, skunkmix, orange but..
Smartshop; ephedra, paddo en kavakava-achtige dingen.. |
paddo's...of mushroomtea (eigenlijk hetzelfde, maja de laatste frambozen blaadjes en theezakje erbij :P )
|
waar ik zin in heb. Er zijn maar een paar dingen die ik NIET haal, en zelfs dat kan per shop verschillen. (bijv. de Widow van de ene shop niet, van de andere shop wel etc)
|
Citaat:
|
Puntjes, honing maroc, ice-o-later, moonlight special, shiva
|
King Hassan ^^
|
Haze, Jack Herrer
|
Dat waar ik zin in heb. Meestal Shiva maar die verkopen ze niet overal en de Shiva White van de WW vind ik niet zo heel lekker. Over het algemeen wiet trouwens.
|
koffie
|
Voorgedraaide hasj/wiet-joints of zakjes wiet.
|
Super Skunk...
White Widow.. Dynamite... Meestal van die zakjes... ook al kan ik (nog) niet zelf draaien... :) |
Shiva
|
wiet
|
Heroine
Lazlow |
top 44 (y)
|
voorgedraaiden :rolleyes: (n)
white widow! als je niet kan draaien kan je t altijd leren.. geen excuus om een voorgedraaide te halen.. :p |
K9 en Explosion!
zeker wel de relaxte maar dan moet je ze wel zelf draaien want in de shop doen ze r veel te weinig in! ;) Silencio |
laatste keer: white widow
|
Meestal haze.
|
zero en of jack herrer, en soms wat ice-o-lator
|
Voorgedraaiden zijn voor pussy's..
Chille wiet verschilt per shop.. maar meestal White Widow idd is wel peace, of Snowwhite, Bubblegum, Silver Haze, Silver Pearl of Santa Maria dies alleen wel scherp meestal. |
Powerplant, Northern Lights, Santa, soms Widow, soms Orange
Afghaan wiet en hasj doet t ook altijd goed. En Annaputna (of hoe je die shit ook spelt) |
JPP als het er is, anders wat de verkoper zelf het lekkerst vindt ... gelukkig is er bij de kronkel een niet tevreden geld terug garantie
|
Citaat:
|
Citaat:
moet je wel t bonnetje bewaren natuurlijk |
Mazar
Jack Herrer Super Skunk White Widow Daimonds gelukkig kan k zelf draaien :o |
Gruis van de Bakkerij
Northern Light van de Indian Dylan Power Plant van de Snooker Santa Maria van de New Wave Haze van de Pink Orange Bud van de Wall en verder vind ik de shops niet zo heel bijzonder met hun shit.. |
Ik laat halen.
Dus ik weet nooit wat ik krijg. |
Citaat:
|
monenteel heb ik polm van the grass company, chillburg
|
"Vijfje willekeurig alstublieft" Standaard. Vinden ze leuk (y)
Maar vaker rook ik de shit van me moeder. Die heeft groene vingers :) |
Ligt aan mijn financiėle omstandigheden, bij genoeg pecunia is het meestal: white widow, superskunk of bubblegum. En bij een laag saldo koop ik wat in de aanbieding is.
|
Coffeeshop: Hasj, meestal Twizzla.
Smart: Paddo's, ephedra, kruiden en shit. |
haze, white widow, skunkmix, santa maria of k2.
|
Citaat:
Verder K2 en White Widow. |
White Widow, k2, dynamite, powerplant, santa maria, shiva, skunk en aantal soorten hasj
Edit: En explotion als ze het hebben |
Lang geleden, maar standaard Afghaan.
|
laatste tijd vooral;
haze a5 white jack slowhaze |
Coffeeshop: Red baron Hasj.
Smartshop: Columbiaanse Paddo's, Truffels, LSA (morning glory), Salvia, mescaline (is illigaal maar hebben ze wel) , peyote. |
het liefst white widow
..maar mijn vriendjes willen altijd hasj en vaak doen we samen dus dan laat ik me nog weleens overhalen enzo |
white widow, snowball en k2
maar als ik hash haal hiya. |
kan iemand mij uitleggen wat white widdow is??
|
Citaat:
As are all the other names in this here topic. Of soorten hasj uiteraert. |
Ben ik de enige die Mystic haalt?
:o |
Citaat:
|
skunk: PP, (master) kush, k2, sneeuwitje, WW, silver
hashies: polm, rode libanon( (y) ), soms ice-o-later of h2o (als mn budget het toelaat) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |