![]() |
Stom puberprobleem
Het zit zo. Ik had dus een tijdje terug een leuke periode met een heel leuk meisje. Paar keer mee uitgeweest en mee gezoend enzo. Dit is uiteindlijk niet zo gegaan als ik gehoopt had en kort daarna had ze een nieuwe vriend.
De laatste tijd zitten we weer heel leuk te chatten en te sms'en enzo. Hele tijd dingen van liefje, liefje en houd je nog van me en ahhh en jij lief blablabla... alsof ze mij ook nog leuk vindt. Het punt is nu dat ik niet weet wat ik er mee aanmoet. Ik weet niet of ze nog steeds met die kerel heeft (denk het wel maar durf het niet te vragen :bloos: ), maar ik vind haar wel weer leuk enzo. Maar ik weet niet hoe zij de hele zaak interpreteert en of ik het nog kan en moet proberen bij haar. Hoe denken jullie hierover? |
Vraag het haar. Wij zijn ook niet helderziend.
|
Citaat:
Vriend van me zei go for it... maar ik wil wat meer meningen horen :P |
Het lijkt erop dat ze denkt dat je homo bent.
|
Citaat:
|
het enige wat ik erop kan zeggen is....vraag het gewoon....en als ze dan nog een vriend heeft..vraag dan waarom ze zo naar jou doet :eek:
|
Mja is ook wel zo... ik denk altijd teveel na over dat soort dingen :P
Toch vind ik het gewoon kut :( |
hoe oud ben je dan eigenlijk??
je kan het beter maar vragen hoor!!! dan weet je het zeker!! |
Ga er niet vanuit dat ze jou leuk vind.
Als ze vraagt "Vind je me nog leuk?" En jij zegt "Ja" denk ze mischien wel dat je een wanhopige lozer bent. Ze vinden het leuk om te weten dat een jongen haar leuk vind. Omdat het vorige keer niks is geworden moet je accepteren dat ze toen niet verliefd op je was en kun je ervanuit gaan dat ze dat nog steeds niet is. |
je leeft toch niet om af te wachten!!!
|
Citaat:
|
ja dat kan natuurlijk oowk (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar misschien heb je wel gelijk. Alleen dan is het nog steeds raar... ze hangt momenteel echt om mn nek alsof we al maanden hebben :P |
ja wat moet ik er nu weer van zeggen
eigenlijk moet je zeggen tegen haar dat je een ander heb...haha kijken hoe ze reageerd :p |
haha oke ik heb het al begrepen
ik ga er nog wel even over nadenken :P slotje! |
o0h oke goed idee;)
|
Citaat:
Citaat:
|
heej joh hou is op met gepest;)
|
Citaat:
|
jonge ik wordt moe van jullie:S
|
Citaat:
Als je echt wat met d'r wilt moet je haar gewoon mee uit vragen. Wees een kerel, doe wat echte mannen doen. Wees eerlijk. En als ze je afwijst dan kijk je d'r gewoon nooit meer aan, dan is ze ee faker die jou gebruikt om aandacht te krijgen maar niets terug wilt geven. Zonde van je tijd dus. Succes |
Citaat:
'ik word' 'HIJ wordT'. En daarbij: je hoéft hier niet te reageren en je hoéft dit niet te lezen. je doet alsof dit een chatbox is, maar dat is het niet. Je hoeft niet alles te melden of voor iedere scheet een bericht achter te laten. |
Citaat:
|
kanker dan zelf lekker op als je je er aan irrieteer jezus
:mad: |
Citaat:
|
kusjeee
:s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mark je doet idd wel een beetje zielig.
Anne reageer jij nou maar niet meer vind hij alleen maar leuk. |
Citaat:
Mja, dit topic was toch al een newbies-feestje onder mekaar, zie ik. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je niet eens weet of kunt vragen of ze een vriend heeft, dan stelt die vriendschap ook niks voor.
Laat haar varen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets is het niet. |
en zijn jullie er al uit??
sorry dat ik zo dee :rolleyes: maar hij moet niet zo zielig doen over mijn 0 |
Ik wil geen flaming in mijn topic :( :P
Ze is weg nu... bel d'r morgen wel effe :) |
ooh oke
maar ik had niet tegen jou he :bloos: het was voor die ander :s |
Citaat:
0estrogeen? 0-gebruik op plaatsen waar de O moet? |
ja sorry
die andere ging er over zeuren daarom deed ik dat!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met andere woorden: de topic titel is terecht: iig het stom-, en het pubergedeelte :p
|
Als ik die vriend van haar was en ik zou zulke smsjes lezen die ze van een andere jongen krijgt/stuurt dan zou ik flinke ruzie krijgen in ieder geval.
Verder is dit weer een prachtig "xenofoob" topic zoals Nun het ooit zo mooi heeft gezegd :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |