![]() |
wat helpt tegen..
38.7 graden koorts, druk op voorhoofd, piepende longen, zware spieren, verkoudheid.. als het in 24 uur over MOET zijn..?
|
in een heeeeel koud bad zitten, dan is het zo over!
|
Citaat:
|
Hopen op een wonder.
In een koud bad gaan zitten...sja waarom niet? en als t nog kan een antibiotica kuur doen..kan je erop wachten dat het beter wordt. Waarom moet het over zijn dan over 24 uur? |
veel thee met honing drinken, voldoende vitaminepilletjes slikken, een ui naast je bed (gaat verkoudheid/verstopte neuzen van over) en Echinaforce van dr. Vogel! :)
|
Citaat:
:) heb mn kaartje al en et is te kortdag om door te verkopen.. en heb wel zin maar.. mja.. |
Citaat:
|
Zorgen dat je vannacht veel slaapt. Als ik me zo rot voel en twee nachten minstens tien uur slaap dan voel ik me al veel beter. :)
Verder denk ik dat je aan de paracetamol ofzo zult moeten gaat wil je er nog heen willen. |
Slapen en als je slaap in je hoofddenken ik ga beter worden.
Wat pyschologische gedoe maar bij mij werkt het wel 9 van de 10 keer. Bij koorts dan. Bij ziekheid etc werk het niet vaak. |
nah heb kaartje nog weten te verkopen..
voel me veel te lam om egt te gaan (en denk dan ook aan anderen waar ik mee ga, lullig als zij vanwege mij terug zouden moeten ofzo..) dus ja.. kga et rustig aan doen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |