![]() |
cd-key
Ok mensen, ik heb weer eens een probleem. Ik heb vanmiddag bij de bart smit leuk half life en counter strike gekocht, net geinstalleerd en wil hem gaan spelen. Moet je een cd code invullen. Geen probleem zou je denken, zit die ******* cd code er nergens bij:mad::mad: Wat doe je in zo'n geval?? Hulp wordt zeer gewaardeerd.
|
Ruilen voor een nieuw exemplaar.
Noobs nowadays.. |
deze staat meestal op het doosje van je cd (een klein stickertje)
Zo niet? ren terug naar de winkel. |
hmm moet ik potverjoppie (...) morge weer terugfietsen...
mag ik een klacht indienen? |
Dan kan je op lichaam en gezondheid een topic openen hoe je precies terug moet fietsen.
Een klacht indienen kan, maar de kans is groot dat ze je niet serieus nemen. |
jammer..
Nouja.. bedankt iig voor snelle reacties, zoals altijd |
Hoe kan er nou geen key bijzitten? Zit het ding niet op de achterkant van de handleiding ofzo?
|
13 x 3 kan je wel niet online.
|
die zit toch achter op de handleiding, of op de plek waar de cd zit? (eronder dus).
|
rofl
|
zit soms ook op de binnenkant van het achterblad van de handleiding.
|
Of een medewerker heeft gewoon de codestickers eruit gehaald om zelf met zn gedownloade versie te kunnen spelen. (y)
|
of de ts lult maar wat en heeft een gedownloade versie :o
|
Yuh, die code zit op de handleiding.
Ik heb zowel een eerste versie van HL als de Generationsbox (die 2e kocht ik veel later vanwege opposing force en blue shift en hij was niet zo duur :o) en in beide gevallen stond het gewoon in een wit vakje op de manual afgedrukt. En nee, je kan niet de code van m'n oude HL krijgen, want die heb ik al eens op dit forum aan iemand weggegven. |
Eerst even zoeken, als hij echt nergens te vinden is terug naar de winkel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar blijt die foto dan?
|
Zit ook weleens aan de binnenkant van het doosje :o
|
Citaat:
|
nog steeds geen foto, ik denk dat ts iid een piraat was :o
|
Citaat:
|
Citaat:
*zucht, ik ben gewoon te lui om op em te gaan bitchen* Achja je bent een zak daar komt het op neer... |
Citaat:
|
ik heb dezelfde en de key staat gewoon op het boekje, helemaal linksonder in kleine zwarte cijfers (y)
|
"Ik heb nog wel een key voor je"!
Of was dat niet de ware intentie van deze thread? :) |
Citaat:
|
Terug naar de winkel dus. Verder sluiten we dit maar, want de gelegenheid maakt de dief zegt men wel.
http://mies.scholieren.com/~mccaine/...ofen,%20W..jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |