![]() |
Modeshows
Groot fan van modeshows? Naar welke shows ga je in Amerika of in het winkelcentrum in de buurt? Loop je er zelf in mee? Zou je er in mee willen lopen? Waar zou je graag heen willen? Welke shows vind je TE GEK? :o :) :cool:
Ik ben echt uberfan van die shows van Victoria Secret...alle topmodellen (Heide Klumps, Tyra Banks, Naomi etc) doen dr aan mee en iedereen mag lekker lachen, gillen, brullen en zichzelf zijn inplaats van als een chagareinig kreng over het podium te stampen, ontwerpen zijn ubersexy en die hele modeshow zelf is een gigantisch circus op zichzelf! (y) Kwam twee filmpjes nog tegen :cool: http://www.ryoni.com/news/123/ARTICL...005-05-30.html http://www.ryoni.com/news/123/ARTICL...005-05-11.html |
Ik vind dat heel erg mooi om naar te kijken. Vooral als de kleding heel vreemd, ondraagbaar, weetikveelwat is. Laatst ben ik naar een tentoonstelling (in een museum dan he) geweest van Chalayan en dat was (y) (y) (y)
|
Ik ga er niet speciaal naartoe ofzo. Nooit gedaan, geen idee hoe je bij de betere modeshows terecht kunt komen. Enige modeshows die ik ooit gezien heb zijn van scholieren zelf, inderdaad in een winkelcentrum of eentje waarin van die foute BN'ers meelopen, zoals bijvoorbeeld Jeroen Post! (n)
Wel vind ik het leuk om het op TV te zien. Vooral de kunstige mode met toeters en bellen (niet letterlijk natuurlijk;) ). Laatst was er nog een documentaire over Victor&Rolf bij Close-up (Nederland 1) en ik vond het heel interessant te zien hoe ze te werk gaan en hoe het eindresultaat er uiteindelijk uit komt te zien. Je zag de collectie die ze hadden ontworpen voor hun parfum 'Flowerbomb'. Vind ze wel een tof duo. Niet dat ik al hun kleding mooi vind, maar dat hoeft ook niet.:) |
Ik heb nog nooit een modeshow gezien(n) maar ja he fashion week is natuurlijk iets te prijzig voor mij :mad: haha en dan nog kom je niet zomaar binnen.
Maar ja modeshows zijn tof en waarom hebben ze in Nederland geen Fashion tv stelletje cultuur barbaren :mad: Verder hoop ik ooit eentje van McQueen bij te wonen :) |
jah
euh tis niet zo dat je ff bij een modeshow van een 'bekende'' ontwerper binnen kunt lopen je moet wel worden uitgenodigt.. |
ja gaan er nog mensen naar de arnhem mode biennale?
ik wel nml vet hip |
Citaat:
|
ik loop modeshows
|
ik loop weleens modeshow in de keuken. maar ik ben veeeeeel en veel te klein om ooit ook maar in aanmerking te komen voor een benadering van een moddellenbons. maarja. ehhh en ik heb weleens een modeshow gezien maar dat was voor harley davidson kleding:o
|
Ik heb de show van Viktor & Rolf ook gezien, op tv weliswaar, maar ik vond hem echt geniaal. De Lente show was het volgens mij. Met het contrast tussen het roze en het zwarte, vond ik vooral mooi. Ik heb het gezien op FTV. En ik kijk vaak Fashion TV en dan zie je 24-7 shows.
Verder ben ik nooit naar een modeshow geweest. Ik zou wel graag een keer heen willen. En dan op de eerste rij naast Madonna en die Engelse (of Amerikaanse) tuthola, met dat verschrikkelijke haar en die grote zonnebril. En dan het liefst een show van Dior of Gucci. Maar ik ben weleens een keer uitgenodigd voor een show. Een keer voor een show van Tommy Hilfiger voor zijn (toendertijd) nieuwe kledinglijn H. En een keer ben ik uitgenodigd voor een show van Abercrombie & Fitch. Beide waren in Amerika, dus om voor één show op en neer te reizen, lijkt me ook wel een beetje overdreven. |
Citaat:
|
:p sorry :(
Hoe kon ik haar naam vergeten!? Maar een V'sS show gaat er ook altijd wel in, vooral Carmen Kass en Fernanda Lima zijn toch wel erg :eek: :D ;) ! Trouwens die blonde model, in die rode regenpak creatie, is een Nederlandse! Yfke Sturm, niet dat ze zo leuk is ofzo. Ik heb het trouwens niet erg op met Gisele Bundchen en Naomi Campbell, arrogante mutsen dat ze zijn. Ik zelfs een keer gezien dat Gisele werd aangevallen, terwijl ze over de runway liep, door anti-bont demonstranten. Ze trokken haar erover heen. Dikke chaos. |
dat blonde mokkel en dat rode regenpak
you're welcome |
Citaat:
|
oja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|