![]() |
Woordgrapjes :mad:
Ben jij ook zo'n joligerd die helemaal fan is van woordgrapjes als 'kromme jongen' (komkommer) en 'ouwe jurk' (augurk) ? Heb jij je eigen woordgrapjes die karakteristiek zijn voor jouw lifestyle? Wat vind je het meest wanstaltige woordgrapje? En wat zijn de laatste woordgraptrends? Dit is dé kans om het met iedereen te delen, dus grijp hem snel (y)
Ik ben zelf niet zo'n fan van woordgrapjes, maar als ik er onverhoopt toch één bedacht heb vind ik hem wel reuze lollig :'( |
Ik ben wel fan van wordgrapje ja, ik maak ze vaak en ik kan er ook wel om lachen (y)
|
Ik hou er niet zo van, want meestal zijn ze gewoon stom (Y) Heel soms zijn ze wel grappig, maar dat komt bijna nooit voor.
Wanstaltigste woordgrap, die ik ooit iemand echt heb horen zeggen, is bibamemo voor een bitterbal met mosterd :( |
Ik vind t cool en soms doe ik eens gek en maak ik er ook 1. Mn vriendje doet t heel vaak en dan lachen we wel eens samen :) :confused:
|
alleen ik lach om m'n eigen domme woordgrapjes.
|
ik haat mensen die stomme woordgrapjes maken :mad: :mad: :mad:
soms doe ik t wel perongeluk maar dan zitten ze meestal op het niveau van een gemiddelde ibn-er/concierge en zijn ze ook echt niet grappig al zijn er dan domme mensen die t wel grappig vinden :/ :mad: |
een vriendin van mij verzint heel vaak woordgrapjes en die zijn wel leuk en als we hebben gedronken oh dan zijn ze nog leuker.
Ik zelf ben niet zo creatief maar af en toe krijg ik een ingeving. |
Ik zei in de afgelopen week:"die slagroom klopt niet," nu is een schoolgenoot fan van die woordspeling. :o
|
Citaat:
|
zoals: "we zijn de klutch kwijt" ?
ik ben een echte gangmaker je weet :o |
ja maar dan wel leuke. (y)
|
' gebakken kut met peren'
|
Haha...nee :)
|
Citaat:
|
in de trand van: 'ik pleeg zelfmoord al is het het laatste wat ik doe'?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb wel heel erg gelachen om "met verkrachte eenden" en "het zet geen doden aan de zeik" toen ik die voor de eerste keer hoorde. Maar mijn vader maakt die stomme woordgrapjes de hele dag door en daar word ik strontziek van.
|
witte tonnie!!!! :p (weet je toch niet)
benne geit (ben je gek) haha ik hou wel van woordgrapjes.... peive stiemo:p nou mag je die zelf wel raden;) |
ik lig altijd helemaal in een deuk om mn eigen woordgrapjes en dan heb ik dikke pret om bijvoorbeeld schattenwijfjes ipv wattenschijfjes enzo :confused:
|
Nee alleen als ik dronken ben. Maar dan is alles leuk ;)
|
meestal moet ik er heel hard van zuchten en soms ga ik zelfs wenen :(
zoals 'gammel' ipv 'gamma' HAHAHAHAH (terry's vader he) of 'kruidgat' :D:D:DD:D:D:D:D:D:D :( |
zoiets als
gatvoldarmen ( gatverdamme ) of geslachtsroom ( slagroom ) oh ja heel grappig, vooral als de mensen 9 van de 10 x vragen wat je zegt omdat ze het niet snappen :S :rolleyes: |
Geachte haren van de reet
Ik vind het steengeil dat de hoeren van Bolland die wonen in harige kutjes en hun gras mog naaien met gespeende lullen en verkrachte eenden de bokken van de daken neuken |
wij zitte wel eens met de klemtoon te klooien:
'mag ik van u een broodje frìkándol' en dat die kantinehoer je dan met een scheel gezicht zit aan te kijken omdat ze geen idee heeft waar je het overhebt :D maar das alleen leuk als je je echt helemaal de tering verveelt in een tussenuur of als je dronken bent. verder bennik heel slecht in woordgrapjes |
Citaat:
met de gebakken peren zitten snappie? |
ik ben aan den telefoon met mash en die maakte 'n woordgrap over kanker toen we 't daar over hadden, en dat moest ik hier vermelden nu zij 'n sjekkie aan 't draaien ist. (y) dusch.... en dat ze zes muggenbulten heeft, maar dat is geen woordgrapje.
|
Citaat:
|
ik maak woordgrapjes van een wat hoger niveau namelijk met spreekwoorden en uitdrukkingen :)
|
Ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"huumuu stiemuu" is nog altijd mn favoriet :D
uit het tijdperk dat elke klinker sowieso al een uu werd, en later gingen we volgorde door elkaar draaien, uiteidelijk staat er gewoon "stomme homo" tijd teveel dunkt me |
De ergste waar ik ook daadwerkelijk mee geconfronteerd ben, was toen zo'n oude vent en een cassiere(!!) aan mij gingen vragen of ik geen negerinnenzoenen wilde in plaats van negerzoenen bij de kassa.
WHAHAHAHAHHAHA, ze lagen zo dubbel :( Dus toen heb ik lekker gefrustreerd terug gedaan en heel veel kleingeld te voorschijn getoverd en toen ik uiteindelijk een tientje aan stuivers en kwartjes bij elkaar gesprokkeld had, en de cassiere het had nageteld, pakte ik lekker een briefje van tien Nederlandse guldens :rolleyes: Anyway ik vind al die woordgrapjes 9 van de 10 keer maar triest, en erg dicht aanleunen bij al die lompe t-shirt teksten. Af en toe hebben festivals of feestjes nogwel een leuke naamspeling of referentie op een flyer staan.(Dungeons and Dj's etc) |
Ik wil er af en toe ook wel een verzinnen, en meestal vinden ze m nog grappig ook, al is ie heel flauw/
|
Citaat:
Ik hou wel van woordgrapjes, flauwe suffe grapjes da bomb. (y) |
Zijn dit ook woordgrapjes?
Dan zijn Nona Star en ik ook woordgrappenmakers... negersplit' (bananasplit) de negerman met Frits Bom ter land, ter zee en in de lucht: neger hem erin Neger and Cooking geen jager, geen neeger ter land ter zee en in de neger: fiets hem erin ter land ter zee en in de neger: achteruitrijden law and order: special negers unit csi neger will&neger sex & the neger Dr. Neger Medisch Centrum Neger Onderweg Naar Neger Goede Neger, Slechte Neger NEGERS IN THE BUSH indiana jones and the lost Neger star wars - revenge of the Neger Beuty and the Neger Neger Story neger, interrupted Braveneger Four weddings and a neger Silence of the neger Apollo Neger The termineger Termeneger twee! Naked Neger 2 1/2 City of Negers Van Neger los Jezus is een Neger American History Neger The Green Neger Negerspotting Saving Private Neger the talented mr. neger de negers of hazzard the neger of zorro Neger Returns Negers (jaws) Harry Potter And The Neger Of Fire Lorrrd of the Negers Neger Darko Neger of Wax Kingdom of Negers Neger Die Alone Bowling for Negers The sixth Neger starsky and neger Neger actually eternal sunshine of the spotless neger Das Neger The Whole Ten Negers Bridget Jones' Neger Neger Impossible shouf shouf neger the neger effect (butterfly) pulp neger James Bond: The Neger Who Loved Me James Bond: Moonneger James Bond: Negerfinger James Bond: The neger is not enough James Bond: Never Say Neger Again James Bond: Negers are Forever James Bond: Diamonds are Negers Team neger Gone with the Neger de Neger! Met C O C K a clockwork neger Phileine zegt Neger volle neger (maan) eurovisie negerfestival grijpstra en de Negier neger neger (blauw blauw) the girlmore negers Eigen Huis & Neger De Neger van Fortuin Negerslag! Negergeur & Wodka Lime! Married with Negers The Bold and the neger Neger's Possie as the neger turns Negers of our lives Neger boulervard the neger (nanny) Neger Instinct Born2Neger Neger bijt Hond I <3 the Neger'ties tien voor Neger Neger voor taal per seconde Neger Negerstraat Neger! (lingo!) Neger Vandaag Lethal Neger 4 Hart van Neger Band of Negers Neger in Actie TvWebnegers Goedemorgen Negerland Ernst, Bobbie en de Neger Fairly Odd Negers Postcodeloterij: Negerjacht Huisje Boompje Negertje boter kaas en negeren Mens, neger je niet De zwakste Neger Kabouter Neger Neger PLOP! Villa Negerwerk nieuws uit de neger voetbal insite: de negerbeschouwing lekker negeren (dansen) Achterwerk in de neger Neger in de kast Teenage Mutant Ninja Negers Good Will Neger Negers of New York Negermania :cool: |
Citaat:
Wij deden gisteren zap de neger |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: alleen als ik dronken of iets in die richting ben., |
Citaat:
drinkspelletjes leiden meestal wel tot leuke taferelen als men het maar lang genoeg speelt (y) |
Citaat:
Zo deden wij het. |
eXo: Ja ik maak erg veel woordgrapjes. En ik heb er dikwijls schik om.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja dat doen wij ook wel eens. bij voetbalwedstrijden is het altijd vervelend.:( |
Citaat:
|
i'm gonna pop my self a can of Force..
(als in ik maak mijn blikje bier open) star wars fetish jah :p.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |