![]() |
Witte tong?
Ik heb ineens vanaf een week een witte tong?
http://www.xs4all.nl/~hebero/witte%20tong.jpg sinds ik mn tongpiercing heb, spoel elke dag met listerine sinds ik em heb... doet ook geen pijn. weet iemand wat dit is en hoe ik er van af kom?? |
Paptong :p
Kunnen 2 dingen zijn, gewoon bacterien (je moet iedere dag je tong poetsen) of een schimmelinfectie (dan krijg je héél goor spul wat je een poosje in je mond moet laten zitten). |
hoe merk je dat het een infectie is?
|
Citaat:
Ik weet zien of je sexueelactief bent maar even niet zoenen etc. want als het schimmel is, is het besmettelijk. |
Ieuw... :o
|
Citaat:
en ja het is ranzig ja.. |
Zo'n periode hebben veel mensen wel eens. Meestal gaat het vanzelf over als je wat vaker je tanden poetst en daarbij ook je tong poetst.
|
Beter dit dan zwarte haartong, dat kan ik je wel verzekeren. ;)
|
Citaat:
|
Terwijl een landkaarttong weer heel handig is op vakantie :)
|
en een handdoektong weer extra functioneel is als je net onder de douche vandaan komt :rolleyes:
|
wil je in het vervolg even een waarschuwing in de topictitel zetten alstublieft?
|
wrom? en ONTOPIC mensen.. jezus wat een geblaat hier
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik spoel vanaf vanavond met een goedje zonder alcohol. en hij is al iets roder geworden.. dus ik heb er goede hoop op! :)
ik denk dat het door de alcohol in de listerine komt omdat alcohol een uitdrogend effect heeft. en op internet heel vaak vermeld wordt dat de oorzaak van een witte tong, uitdroging kan zijn, zo kwam ik tot die conclusie en gebruik ik die andere mondwater. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |