![]() |
Nijeveenste triatlon 2005
|
Is wel een leuke sport, voor mij alleen jammer dat ik een erg beroerde zwemmer ben anders kon het nog eens wat worden..
Maar je doet de 1/8 triathlon sprint? Wat betekent dat sprint? 1 onderdeel of... :confused: |
Nee dat heeft te maken met de afstand zwemmen.
Fietsen en hardlopen is gewoon 1/8 maar het zwemmen is een speciale 'sprint' afstand. Vandaar dat het 1/8 sprint heet. |
Citaat:
|
Citaat:
offtopic: Doe de groeten aan Tim Loonen, ik heb begrepen dat je die kent. |
Citaat:
|
haha nijeveen ik heb die dag een andere wedstrijd anders was ik er ook heen gekomen.
mietjes triatlon :nono: moet je t zelf een keertje komen proberen voor de gein. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is een maat van mij, hij zat er een keer bij toen ik aan het forummen was en zei ik dat jij op het speco zat. |
Citaat:
|
Net een triathlon gehad: 1 uur 19 minuten op 600 meter zwemmen, 20 km fietsen en 6 km lopen.
Was voor school, ik deed het met m'n mountainbike met zijn flinke vering en dikke banden. Is het verschil echt zó groot als je een wielrennersfiets hebt? |
zeker 5 km/u
|
Net terug, ging goed. Ben wel redelijk trots op mezelf. Het water was erg koud en de wind was lastig maar verder helemaal top.
Mijn tijd was rond de 1.24.00 Ik weet hem nog niet precies :) Zo een 'kleine' triathlon is zeker aan te raden |
http://www.tzt86.nl/html/Uitslagen20...rintTotaal.htm
dan sta je hier ergens tussne als het goed is :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |