![]() |
[FILM] A Love Song for Bobby Long
Wanneer zij hoort van de dood van haar moeder, keert de uitgebluste en eenzame teenager Purslane Hominy Will (Scarlett Johansson) voor het eerst sinds jaren terug naar New Orleans, terug naar het huis waar zij haar kinderjaren heeft doorgebracht.
Zij verwacht het huis leeg aan te treffen, maar tot haar schrik komt zij tot de ontdekking dat het huis wordt bewoond door twee vrienden van haar moeder: Bobby Long (John Travolta), een voormalige hoogleraar Literatuur, en zijn jonge protégé Lawson Pines (Gabriel Macht). Deze gebroken mannen, wier leven lang geleden een verkeerde wending heeft genomen, hebben zich blijvend gevestigd in het vervallen huis, met als drijfveer Lawson’s povere ambities om een roman te schrijven over het leven van Bobby Long. Geen van drieën is van plan het veld te ruimen, zodat Pursy, Bobby Long en Lawson gedwongen zijn samen te leven. Naarmate de tijd verstrijkt leidt dit gedwongen samenzijn tot onthulling van verschillende persoonlijke geheimen. http://images.fandango.com/images/po...ovesong_lg.jpg Iemand gezien? Is hij de moeite waard om naartoe te gaan? |
Nog niet gezien. Wil 'm wel graag zien.
|
Ik hoorde er voor het eerst over toen ik donderdag de recensie in de Metro las, en ik wil hem wel zien :)
|
wnr komt ie uit ?
|
Volgens mij zijn de kritieken niet geweldig, maar ben wel benieuwd.
Scarlett (y) |
Lijkt me een beetje een cliché drama maar op zich wel met goede acteurs! Kan een hoop goed maken.
|
Citaat:
Vanaf deze week ofzo (in Tilburg in elk geval). |
Ik vond hem niet zo goed.
|
Scarlett Johansson was goed (zoals altijd), maar de film zelf was niets bijzonders.
Spoiler
|
Citaat:
Ik wil m nog wel zien. |
Like duh moet ik die zien. Scarlett!<3
|
Excuses voor de enorme up, maar ik vond het een enorm goede film. Het is een feel-good movie en het verhaal stelt weinig voor, maar de sfeer wordt goed overgebracht.
Een van de weinige films met John Travolta waarin ik hem goed vond. Scarlett Johansson ken ik verder niet echt als actrice en denderend vond ik haar ook niet. |
enorm goed vond ik em niet, maar heb wel de hele film met een big smile op mn gezicht uitgekeken. lekker relaxen. en scarlett johansson rrrrrrrr.
|
Ooh ik wil hem echt graag zien!
Scarlett! :eek: (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |