![]() |
Gezond snoepen
Ik heb de nare gewoonte om te snoepen. Chips en koekjes gaan er bij mij in.
Dit heeft geen enkel effect op mijn omvang, ik blijf namelijk broodmager, dus dat is het probleem niet. Mijn probleem is eerder dat ik af en toe maaltijden oversla omdat snoepen makkelijker / lekkerder is, maar snoepen is ook zeer ongezond. Bovendien merk ik aan mezelf als ik niet goed eet, doordat bepaalde functies (zien, coordinatie) dan slechter worden Wat zijn nou lekkere dingen om te snoepen / tussendoor te eten en die ook nog gezond zijn, of in elk geval je fysiek niet belasten. |
Salades, komkommer(y) Crackers oid:)
|
Snoep gezond, eet een appel. Het werkt, echt. ;)
Fruit is sowieso een goed snoepalternatief. Gezond, lekker, en zoet. Yoghurt is ook okay, vult goed voor één of twee uur. |
taugé!
|
Kwark vult nog beter, vind ik, gewoon naturel kwark met (zoet) fruit erdoor, of vruchtenkwark. (Volkoren) ontbijtkoek is ook lekker en een stuk beter dan gewone koekjes bv.
|
Oh, en zorg dat je juist wél die maaltijden goed eet, eet het liefst om de 2 uur iets gezonds, dan krijg je ws. ook veel minder trek in snoep.
|
Citaat:
|
Kijk eens bovenaan in dit forum
|
Citaat:
|
Boeiend zeg, ik bedoelde gewoon iets van zuivel. :)
|
Citaat:
|
zonnebloempitten :D
ik ben er best verslaafd aangeraakt toen we vorige week met school naar polen gingen en iedereen die dingen at.. het is ook een zeer lachwekkende bezigheid (al zeg ik het zelf) om de schil er met je tanden af te halen.. en het is gezond ook.. :) |
heheh
-rozijntjes -rijstwafels -mandarijntjes!!! -ander fruit:) nja k ben geen voedselexpert:P maar toch rozijntjes en rijstwafels zijn in ieder geval lekker goedkoop (euro shopper:D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit was toen jij het postte een centraal thema. Dit is nu niet meer het geval maar het topic staat er nog wel.
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1133041 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |