![]() |
Zweet
Haay,
ik zit met een probleempje.. ik zweet echt verschrikkelijk snel, ook al heb ik niet warm (heel vaak als ik t ijskoud heb, zweet ik me nog kapot).. maar dan gaat het dus vooral om het zweet onder mn oksels. Ik vind het echt vies, omdat je dan van die zweetplekken ziet. Weet iemand wat ik ertegen zou kunnen doen..? :( Want ik heb nu "Syneo 5".. werkt op zich wel (maar niet 5 dagen, zoals het eigenlijk hoort, maar meestal 3 dagen..) en is verschrikkelijk duur!!! En katoenen truitjes en Odorex heb ik al geprobeerd.. Dus heeft er misschien iemand een (goedkopere) oplossing? |
Een vriendin van mij heeft dat ook, zij heeft nu iets dat heel goed helpt. Ik ben de naam even kwijt, maar het is een of ander spul dat je om je dag onder je oksels moet smeren en dan verdwijnt die zweetgeur. Één (grote) fles kost €2,20, dus dat moet nog te doen zijn, lijkt me. :) Ik zal haar even vragen hoe het heet!
De vriend van een andere vriendin heeft het ook en hij gebruikt de deodorant van Deoleen, ofzoiets. Is wel redelijk prijzig voor een deo, maar helpt bij hem wel. Misschien ook een idee? |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |