![]() |
Wij.. samen wij
wij
iets samen samen wij het geen dat wij zijn wij iets samen wat vinde jullie hier van.. ? laatst las ik dit.. ergens op mij pc.. :confused: (tis de eerste dag van de week het mag.. ;) ) |
en ik ga opzoek naar degen die dit geschreven heeft.. ( staat wel ergens bij de eigenschappen waar ik het vandaan heb.. )
|
Ik vind het niet zo geweldig. En als ik me iets herrinner, daar zal ik maar bij zeggen dat mijn geheugen een zeef is, als ik me iets herrinner zei ik dat eerst ook. "Voor mij begint de week op maandag", ofzo. Nouja, jij zegt nu ook zoiets, en zo werkt het dus niet. Bv: Je post op dinsdag een gedicht, dan mag je t/m de volgende dinsdag 3 gedichten posten, maar als je dan pas de donderdag na die tweede dinsdag iets post, kan je van die donderdag tot de volgende donderdag. Ofzo.
:s |
jah alleen hebbe se nuj iets bedacht dat je in moet stellen op welke dag de week voor jou begint.. lkkr handig weer.. :p
|
Heb je het nu zelf geschreven, of niet?
Het zegt mij niets. Wat wil je/iemand anders er mee zeggen? En het geen moet aan elkaar, denk ik. Je mag gewoon niet meer dan drie gedichten verspreid over zeven dagen posten, dat is het toch gewoon? Maakt niet uit wanneer die week dan begint. |
neej.. heb gevraagd is geschreven door een vriendin van mij.. alleen das al 3 jaar gelede..
ik wete het ook niet.. ma vanaf de dag diej jij ingesteld hebt als begin van de week teld dat volgens mij.. |
Damn, wat kan ik me ergeren aan de manier waarop jij typt! Probeer es 1 punt achter elke zin te zetten ipv twee en in normaal Nederlands te posten, dat maakt alweer dat het prettiger leest.
En het gedicht: Ach, niet echt bijzonder. Wel aardig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |