![]() |
fantasie film van vroeger?
Vroeger was er op rtl 4 dacht ik altijd een hele mooie film op, er waren meerdere films.
Het ging over een sprookjes wereld en een prinses. Ze moest vluchten voor iets en ze had een pratende steen dacht ik (ja I know heel raar :| ) In de 1e film dacht ik kwam haar verloofde om door in een riviertje te vallen en zo werd hij een stenen beeld. In een latere film zitten er allemaal kinderen gevangen in een paddenstoel. Er was ook een slechte heks, zei zat achter dat meisje aan en hield die kinderen gevangen. Het meisje had volgens mij kort donker haar en was best wel knap, er zijn best veel films over gemaakt. Ik wil die films nog heel graag een keer zien, maar ik zou niet meer weten hoe het heet... |
ik weet wat je bedoelt volgens mij was het een serie
ik heb het laatst iemand laten opzoeken en het heette volgens mij the girl from the year 3000 of 2000 :confused: |
jah een serie kan 't ook zijn geweest
(voor mij leek het in die tijd heel erg lang te duren) later speelde het zich ook af in een woestijn ofzo en ze kustte een man waarvan ze dacht dat het haar verloofde was, maar het bleek een slechterik te zijn |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |