![]() |
Het eerste waar je naar kijkt.
Hey
Ik vroeg me af waar mensen als eerst naar kijken als ze een (woest aantrekkelijk) exemplaar van het andere geslacht zien. Waar let je op? Ogen, mond, houding het totaalplaatje? |
Hmm lastig... Lengte en breedte (wat klinkt dat raar :p) vindt ik wil belangrijk dat is toch wel het eerste selectiepunt, maar daarna denk ik gewoon iemands uitstraling, het "totaalplaatje".
|
Ik kijk als eerste naar iemand gezicht in het geheel eigenlijk. De verhoudingen in het gezicht enzo.
|
Als ik iemand echt "woest aantrekkelijk" (zalig gezegd :D) vind kijk ik al vrij snel naar de handen en naar de mond. Handen vind ik ongelooflijk mooi en sexy en mond moet verzorgd zijn (de rest ook natuurlijk, maar ik ga ervan uit dat dat al is, anders zou ik al niet vallen op die persoon)
|
Totaal plaatje en dan voornamelijk het gezicht.
|
uitstraling en bouw, gezicht en hele lichaam dus :)
|
Citaat:
|
Hoofd.
En kleren ook wel eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Totaalplaatje natuurlijk. Daar kun je ook moeilijk niet naar kijken.
En dan naar de schoenen. Daar moet ik vaak moeite voor doen maar het is érg belangrijk. |
boobs+ass+gezicht+steelow uhmjah alles wel een beetje eignelijik
|
Ogen, glimlach, body.
|
Eerst het figuur en dan het gezicht.
|
Gezicht, zonder twijfel. Dat moet heel knap zijn. :)
|
Eerst het gezicht en daarna het figuur.
|
geheeltje :bloos:
|
Gezicht, kleding, lichaamsbouw, en dan de onvermijdelijke tetten,maar dan wel om te kijken of ze goed in verhouding zijn met de rest van het lichaam, anders ben ik zo'n smeerlap.
|
Citaat:
|
ik denk het totaalplaatje ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ogen, mond, figuur, en daardoorheen, de uitstraling
|
eerst postuur (niet te dik, niet te dun, niet te klein, ook niet te lang), dan gezicht (haardracht, mond, neus, ogen). Kleding speelt ook een rol, ze moet bijvoorbeeld niet sletterig gekleed zijn. En een lading make-up vind ik ook (n)
oh en niet te vergeten: leeftijd, niet te jong (3-4 jaar verschil is denk ik ideaal) en zeker niet te oud :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Verhoudingen, uitstraling, handen, gezicht. En ow, kledingstyle dien je er ook nog ergens voor of achter in te proppen(y)
|
Gewoon alles... het gezicht zie je natuurlijk als eerste, maar wat eronder zit moet toch ook wel een beetje "kloppen". :o
|
totaal plaatje, vooral gezicht, dat valt op en daar moet je het mee zien uit te houden. Daarnaast uitstraling/kont/armen (wat gespierd het laatste)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerst gezicht en dan naar de tieten en de kont.
Ik ben tenminste eerlijk. :p |
Citaat:
|
Tetten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het eerste wat me opvalt, meestal toch... de tetta's. sorry.
|
Zeker lastig, ten eerste zou ik naar de ogen en naar de glimlach kijken. Daarna naar het totaalplaatje (maar ik zou nooit iets met iemand nemen als ik hem niet ken (innerlijk) want dat is ook super belangrijk toch??
xxx M |
Totaalplaatje. De verhoudingen zijn belangrijk. Vervolgens kijk ik eigenlijk voornamelijk naar wat er mooi is aan die persoon. Bij de een is het z'n ogen, bij de ander z'n kaaklijn of z'n lach, weer een ander z'n schouders en bovenarmen, etc.
|
Ogen, gezichtsbeharing, kapsel, tanden. Geen idee waarom, maar het is zo.
|
Totaalplaatje, gezicht + haar :)
& schoenen!! Ik kan echt niet zoenen met een jongen met stomme schoenen :| |
Armen en schouders...echt...geen twijfel, daarna naar het gezicht, en als die drie overeenkomen met mijn smaak, zitten ze gebakken :D
|
Kont, Tieten en gezicht! :D
daar moet je tijdens de sex ook de hele tijd tegenaan kijken ;)! Silencio |
Ik let vooral op de uitstraling. Al is een jongen nog zo knap, als hij een arrogante uitstraling heeft, hoef ik niet meer naar hem te kijken... ;)
|
oogjes
|
ogen, lach
|
Uitstraling, en lengte en breedte is bij mij ook belangrijk (een beschermend iemand zeg maar).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |