![]() |
Shakira - Fijacion Oral
De nieuwe cd van Shakira is uit, getiteld 'Fijacion Oral'.
Het is helemaal Spaanstalig, en natuurlijk staat haar zomerse 'La tortura' met Alejandro Sanz er ook op! :) Ik ben blij dat Shakira weer terug is, het maakt mij niet uit dat het Spaanstalig is, vind ik juist beter bij haar passen dan het Engelse. Wat vinden jullie? :) |
niet echt mijn smaak. :)
|
ik wil der
|
zolang ze niet engels zingt vind ik t wel ok
|
Ik vond die vorige plaat wel aardig, maar die nieuwe single niks. Is de rest van het album beter?
|
ze is soms wel lekker (Y)
|
Citaat:
|
Ik vind Spaans altijd mooier, La Tortura vind ik ook een super nummer :) .
|
Citaat:
Is dat spaans voor herpes? |
Shakira is hot.
|
geen engels, jammer.
Gelukkig word ze er niet minder lekker van. |
heeft wel iets weg van fellatio oraal
|
:D
pleonasme dan. |
Citaat:
|
Ja ik moet wennen...jemig wat een verschil vergeleken met Laundry Service..nou ja eigenlijk mag je een Engels talige cd niet met een Spaanse vergelijken maar dan nóg...vergeleken met Donde Estan Los Ladrones..Jémig....Las de La intuicion vind ik tof, No ook..Maar la Tortura is toch écht het beste nummer van de cd, met de meeste kans van slagen. Ik hoop dat dit album het goed doet, maar ik denk van niet. Ik vestig mijn hoop op deel 2, in het Engels.
:) |
dr stem klinkt beter int spaans tbh
|
Zolang ze de olie maar rijkelijk laat vloeien ben ik content
|
Citaat:
volgens mij ben jij een fear & loathing fan ;) |
haha die ga ik vanavond maar eens huren, daar heb ik echt zin opeens:D
|
Citaat:
paar weken was ie gratis bij de nieuwe revu. :) |
Die clip had van mij niet gehoeven, maar dat nieuwe nummer vind ik best lekker klinken (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem vandaag gedraaid op mijn werk en hij klinkt goed. De eerste paar keren is het even wennen maar ik vind het een lekkere cd.
|
Citaat:
|
Ze is wel een mooie vrouw :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |